Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bijeenkomst met bejaarden

Rare titel misschien, maar het dekt denk ik wel de lading van mijn vraag.
Voor mijn ouders ben ik op zoek naar een locatie waar zij met familie hun vijftigjarig huwelijk kunnen vieren. Het gaat om een groep van acht personen, allen boven de 70 jaar. Mijn ouders willen rond het middaguur samen komen, ergens koffie drinken en/of lunchen, dan 'iets' doen en afsluiten met een etentje dat wel ongeveer om 19.00 uur moet zijn afgelopen. Zij zoeken iets dat:
- goed te bereiken is met de trein
- centraal in het land ligt (te bereiken vanuit zowel friesland als zuid-limburg)
- rollatorvriendelijk is
- zonder bussen of boten in het programma

Het mag op verschillende locaties zijn, als het maar bij elkaar in de buurt is of gemakkelijk per trein te bereiken is. De vorige keer, bij hun 45-jarig huwelijk, hebben ze bijvoorbeeld in Utrecht afgesproken en zijn toen naar het museum van Speelklok tot Pierement geweest.
Het zou fijn zijn als jullie mee zouden kunnen denken!
Alvast bedankt, n@nny

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Niny

Niny

01-04-2011 om 15:40

Orchideeënhoeve

Hoi N@nny,
Met de verjaardag van mijn schoonmoeder gaan we naar de orchideeënhoeve (http://www.orchideeenhoeve.nl/). Je kunt er lunchen, eten, van alles bekijken en doen, het ziet er geweldig leuk uit.
O, maar ik zie ineens in je berichtje dat het centraal moet liggen; Luttelgeest ligt niet echt in het midden van het land. Hm, als me iets centralers te binnenschiet (Pannenkoekenhuis Rhynauwen is mooi centraal en leuk) laat ik het weten.
Niny

mijk

mijk

02-04-2011 om 13:11

Openluchtmuseum

Veel te zien, veel verschillende soorten horeca je hoeft niet alles te wandelen want de tram rijdt er ook. maar je moet uit de trein wel eerst met taxi of bus en het station in Arnhem is op het moment misdadig voor ouderen (het is uit de trein bijna een kwartier lopen naar de uitgang...)

Maar het is wel erg leuk...

Mijk

N.a.v. een draadje hierboven

De Keukenhof!!!

rutiel

rutiel

05-04-2011 om 15:02 Topicstarter

Dank en update

Sorry voor mijn late reactie en hartelijk dank voor jullie suggesties. Ik zal ze uitprinten en een later moment nog eens bestuderen.
Op het moment is het uitstapje van de baan: één van de bejaarden, notabene de jongste van het stel, is onverwacht overleden. Dus het feestje zal een paar maanden uitgesteld worden.
Nogmaals dank, en misschien val ik jullie over een paar maanden wel nog een keer lastig...
n@nny

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.