Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

BH met doorzichtige bandjes

Hallo,

Ik ben een paar jaar terug hier erg goed geholpen. Nu heb ik even een nieuwe vraag, maar het lukt me niet meer om in te loggen. Vandaar even onder een nieuwe naam.

Het gaat erom: ik ben op zoek naar een BH met doorzichtige bandjes in een grote maat. Voorheen zag ik ze (meen ik) erg veel in de lingeriewinkels, maar nu kom ik ze nergens meer tegen (lijkt het wel).

Wie heeft hier ervaring mee en heeft een fijne tip?

Dank je wel!!

Ely

Ely

01-10-2016 om 18:41

Ik denk

Dat ze niet meer zo veel te koop zijn omdat het eigenlijk heel snel vreselijk lelijk werd omdat de bandjes snel pisgeel werden. En het gewoon ook eigenlijk niet mooi stond bij de meeste mensen. Denk ik hoor. Dus ik kan je niet helpen sorry. Of wellicht toch: probeer een geschikt alternatief te vinden, eventueel bij een goede lingerie zaak.

40er

40er

01-10-2016 om 19:41

Strapless een optie? Aan die bh's kun je vaak een transparant bandje maken. Maar hoe die blijven weet ik niet.

Persoonlijk vind ik strapless mooier dan plastic bandjes, heb zelf ook een redelijke cup maat en het blijft bij mij goed zitten.

Zoek een op

Bh nuance van de O... in ieder geval t/m cup e. Of anders losse bandjes bestellen.

Aha,

Ietsje specifieker; beugel bh nuance met transparante bandjes.

Als je een bh koopt waar je de bandjes van los kan klikken

Om te kruisen bv.Dan hebben ze meestal wel een pakketje doorzichtige bandjes los te koop.

minke

minke

04-10-2016 om 18:37 Topicstarter

Dank je wel voor de tips!

Dank je wel voor de tips! De beugel-BH van Nuance ziet er goed uit, maar helaas heb ik een grotere cup. De modellen in mijn maat hebben vaak ook geen verwisselbare bandjes, maar ik zal er eens naar kijken.

Iemand ervaring met de losse doorzichtige bandjes van de Hunkemöller? Dragen ze prettig?

mijn dochter

Mijn dochter heeft de losse doorzichtige bandjes van de Hunkemöller. Zij vindt ze prima. Soms gebruikt ze ze onder een danskostuum, dan plakken ze wel een beetje als ze gaat transpireren. Maar onder haar kerstjurkje doen ze het prima. Je kunt ze niet in de was doen, wij halen er gewoon een vochtig doekje over als we ze vies vinden.

minke

minke

07-10-2016 om 18:42 Topicstarter

Dank je wel, Stoepkrijt

Het is voor mij mede voor een vakantie naar een warm oord. Weet je toevallig of dat plakken in de zon hinderlijk is?

mwah

Mijn dochter vindt het niet hinderlijk en dat is nogal een prinses.

beetje talkpoeder

kan dat oplossen. Ik heb vaak een minipotje in mijn tas, even mn vinger erin en onder een plakkend bandje door( bij mij vaak van mn schoen) en t plakt niet meer. Niet te veel want dan loop je voor schut

minke

minke

15-10-2016 om 19:26 Topicstarter

Goede tip, Lilian1

Dank je wel. Worden die doorzichtige bandjes er niet viezig van?

Niet als je er heel weinig op doet

Je moet net even t plakkerige opheffen meer niet. T is al gauw te veel. Meestal is alleen op de schouder al genoeg. T voordeel van de plastic bandjes is dat je ze savonds even afspoelt en smorgens weer eraan vast klikt.

(Ot, wat moet ik toch wennen aan typen op de iPad. Dat automatische veranderen van woorden vind ik maar niks.Hij maakte van smorgens bv smoelensmid? En van aan typen maakte hij aangapen.Ik ben nogal snel met verzenden meestal maar nu moet ik t echt nalezen of ik geen hele rare teksten stuur)

vlinder72

vlinder72

16-10-2016 om 10:49

lilian

Bij instellingen kan je de instellingen van je toetsenbord wijzigen. Automatisch corrigeren kan je dan uitzetten.

Na dat zal ik dan

Maar gauw gaan opzoeken. Scheelt heel wat rare zinnen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.