Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Theekopje

Theekopje

15-02-2012 om 20:28

Bh-maten

Hebben jullie het idee dat de bh-maten zijn veranderd?
Ik heb vandaag een paar nieuwe gekocht. Na een aantal passen in mijn normale maat (70C), waar alles uitpuilde, kreeg ik van de verkoopster een maat 70D om te proberen. Die zaten allemaal wel goed. Ik wilde ook nog eentje met gelvulling, maar dan moest ik zelfs naar de 70E en die was niet op voorraad. Dat is toch niet normaal! Ik heb echt maar heel kleine borsten en bij cup E zou je toch een flinke bos hout verwachten. Bovendien ben ik nu ook aangewezen op de duurdere merken (70+ euro per stuk) omdat in het goedkope segment bijna geen 70D geleverd wordt. Heel irritant.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roosje Katoen

Roosje Katoen

15-02-2012 om 21:09

Of je borsten

Op zich klopt je verhaal wel, met een omtrek van 70 is D niet een enorme bos hout, E denk ik ook niet. Wel balen idd want je valt nu echt buiten de standaard maten.

Gegroeid?

Voor zover ik kan zien zijn de bh-maten niet echt veranderd hoor. Er kan wel eens verschil zitten tussen merken, bij sommige kan het wel een cupmaat schelen. Ik heb toevallig deze week nog een nieuwe bh gekocht van het huismerk van Hunkemöller, en die is nog steeds dezelfde maat als het exemplaar dat ik een jaar geleden heb gekocht. Zou het kunnen dat jij ongemerkt zelf een grotere cupmaat hebt gekregen?

Chris

Chippie

Chippie

15-02-2012 om 21:20

Theekopje, zonder theezakjes

Haha, ben vandaag zo grappig (niet heus), theekopje maar geen theezakjes!?

Hier ook 70E of F of zelfs wel eens G. Altijd duur, altijd moeilijk, etc. Er zit veel verschil tussen de merken, valt mij op.

chocodip

chocodip

15-02-2012 om 22:33

Het zou best kunnen

dat de maten veranderd zijn. Vroeger had je die megacupmaten (sorry) volgens mij niet eens in de winkel, Nederlandse vrouwen hebben toch niet en masse grotere borsten gekregen?

70D is inderdaad een lastige maat. Weet ik uit ervaring.

Jessica O

Jessica O

16-02-2012 om 07:24

Model

ligt er bij mij ook aan welk model bh het is. Bij sommigen floepen ze er bij mij ook makkelijk uit, maar bij andere weer niet.
Ik zit nu altijd op het zelfde type bh, after eden en dan de full coverage. Zit goed en mooi. Nu alleen nog hopen dat de dame van de lingerie winkel er ook zoiets kan vinden met een transparant bandje.....

madelief

madelief

17-02-2012 om 13:17

Sapph

Ik heb ook een lastige maat, 80 G maar vroeger toch echt E. Heb ook vaak het idee dat de maten veranderd zijn of mijn borsten zijn enorm veranderd. Maar goed Sapph zit mij echt heel goed en niet te duur. Verder de outlet van Marlies Dekker, scheelt enorm veel geld! Ik kan daar prima slagen voor rond de 30 euro.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

ffzo

ffzo

17-02-2012 om 13:56

Pff klein?

kleine borsten met D? klets! mag je pas zeggen onder de A

Theekopje

Theekopje

17-02-2012 om 14:15

Ffzo

Ik mag zeggen wat ik wil. Maar even serieus, ze zijn echt niet groot. Ook niet mini, maar bepaald niet wat je je voor zou stellen bij cup D.

Relatie onderwijdte en cup

Een D-cup bij een onderwijdte van 70 is een stuk kleiner dan een D bij onderwijdte 85. Dat bedoelt Theekopje waarschijnlijk.

Chris

Yep

elke 5 cm aan omvang erbij, staat gelijk aan een cupmaat erbij.....

Engelandvaarder

Engelandvaarder

17-02-2012 om 18:09

Passen in de winkel en online kopen

bij www.figleaves.co.uk. Ze bezorgen gewoon in NL en zijn vaak enorm veel goedkoper. Onderwijdte 70 cm is 32 inch en er is veel keuze in die maat.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.