Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

besteller

besteller

03-11-2016 om 15:41

Bezorger

Gisteren zou er een pakje bezorgd worden. Voor de gemelde tijd zie ik hard een postnlbusje door de straat voorbij ons huis rijden. Tijdens de gemelde tijd geen pakje, dan de mededeling dat de bezorger wat later is en uiteindelijk de mededeling dat wij niet thuis waren en dat het pakje vandaag komt. Huh? Dochter en ik zaten te lezen op de bank zonder muziek oid en we horen altijd iedereen aankomen. Ook was er geen briefje door de bus gedaan. Ik bel postnl hoe dat kan en die maakt er een melding van.
Daarnet stond de bezorger aan de deur. Hij was toch echt aan de deur geweest. En of ik een briefje wilde schrijven dat hij wel aan de deur was geweest. Uiteindelijk bekende hij, nadat dochter ook als getuige werd opgevoerd, dat hij niet bij ons aan de deur was geweest, nadat ik hem op een nog paar leugens had betrapt. Ik vind het heel vervelend voor hem maar door te liegen tegen mij, kan ik geen goed woordje meer voor hem doen (oa over dat ik de enige was die voor een klacht had ingediend).
Wat zouden jullie doen (want stiekem voel ik mij natuurlijk wel schuldig dat hij door onder andere mijn melding in de problemen is)?

Taruh

Taruh

03-11-2016 om 16:29

nee niet door jou

maar door zichzelf. Had hij maar niet moeten liegen.

Sally MacLennane

Sally MacLennane

03-11-2016 om 16:37

Schuldig voelen is niet nodig

Iemand die zijn werk niet goed doet, dat kan gebeuren, hoe vervelend ook. Maar iemand die verschillende keren liegt heeft het bij mij flink verpest.

Ik weet dat de bezorgers onder vervelende omstandigheden moeten werken. Maar liegen is een absolute no go. Daar mag hij zelf de consequenties van ervaren.

Postbezorger

Postbezorger

03-11-2016 om 22:05

klacht indienen

Zeker een klacht indienen, dit is een subcontracter en door zoveel mogelijk klachten in te dienen tegen deze mensen zal postnl bakzeil halen en iedereen gewoon in dienst nemen tegen een normaal uurloon.

Echt serieus altijd klagen over postnl toestanden.

dutske

dutske

03-11-2016 om 22:23

klacht indienen

Dit is toch niet jou probleem, maar zijn probleem?
Had hij het pakketje wel meegenomen toen hij aan de deur kwam?

Kaaskopje

Kaaskopje

06-11-2016 om 18:59

Vorige week exact hetzelfde

Man heeft een nieuwe telefoon, die zou tussen dan en dan bezorgd worden, dus ik ben van dan tot dan en nog langer keurig thuisgebleven. Ziet mijn man net na vijven opeens dat de status is veranderd in 'niet thuis'. Ik werd daar echt nijdig om. Ik zat verdorie al de hele middag thuis, in de huiskamer. Hij is gewoon niet geweest! Wij hebben gebeld en geklaagd en daar ging het wel meteen van dik hout. Als hij vaker dit soort klachten kreeg moest hij ontslagen worden. Ik schrik daar dan toch weer van. Ik wil geen ontslag op mijn geweten hebben, maar goed als hij de kantjes eraf loopt, tja... dan maak je het ernaar. De volgende dag zou hij weer komen. Het werd weer vier uur en weer kwam hij niet. Ik hen tien over vier dan ook gebeld. Ik heb twee middagen voor Piet Snot zitten wachten. Afgesproken werd dat als hij weer niet kwam, wij het pakket de volgende dag op konden halen bij zo'n afhaalpunt. Lekker dan. Maar na nog weer een aantal minuten belde hij dan toch aan. Duizend maal, duizend maal excuses. Hij was inderdaad niet aan de deur geweest de eerste dag. Hij was al laat, kon het niet vinden (dat is niet onmogelijk). Ook had hij ergens tijdens een van de twee dagen bij de buren aangebeld, omdat hij dacht dat dát ons huis was, ellende.... Toen ik vertelde dat ik toch weer gebeld had, schrok hij zichtbaar. Aiai, hij was 's morgens ook al op het matje geroepen.

Jammer hoor, normaal kwam er altijd een andere man en die was altijd erg stipt. Ik hoop dat hij met vakantie was en dus gewoon weer onze pakjes komt langsbrengen.

Postbezorger

Postbezorger

06-11-2016 om 20:02

nogmaals

Gewoon altijd klagen. Jullie willen niet weten hoe vaak dit soort dingen gebeuren. De facebookpagina van postnl en allerlei klachtenpagina's staan er vol van. Juist daar wordt ook altijd geroepen dat die mensen nooit op het matje hoeven te komen maar dat is dus echt niet zo.

Postnl moet eindelijk eens in zien dat ze alle mensen een gewoon uurloon moeten betalen en af moeten van die zzp'ers. Dit hoorde ik van de week toevallig van de OR. Die wil juist laten zien dat alle subco's er een potje van maken. Dat is vervelend voor die mensen want ze staan onder druk, moeten veel uren maken voor een minimaal loon en dan ook nog de bus betalen maar er is geen andere manier dan klagen.

besteller

besteller

07-11-2016 om 16:25

Ja hoor

Hij had t pakje wel bij zich, Dutske. Ik heb besloten mijn melding te laten staan. Hij heeft gelogen, hij kwam met een verhaal dat hij gestopt was en het pakje niet kon vinden. En dus door was gereden. En nog wat onzin/klets. Dat is bij mij fout gevallen, liegen.
Postbezorger, ik sta helemaal buiten jouw band met postnl. Ik kan hier niets mee.
Morgen wordt akward, zoon heeft wat besteld dat, als het goed is, morgen wordt bezorgd. Van hetzelfde bedrijf als vorige week.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.