Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ivanka

Ivanka

13-04-2016 om 16:34

bewaren hugo !

Vind een hugo of rose wijntje lekker maar ben de enigste hier nu vroeg ik mij af hoe lang het houdbaar is als ik het inde koelkast bewaar
Via google krijg ik verschillende adviezen

Lusithania

Lusithania

13-04-2016 om 16:37

hmmm, hugo

Wij zijn hier ook dol op Hugo. Hugo heeft bubbels en daar hebben wij een champagnedop voor, een in Frankrijk gekochte klemdop. Een weekje is het zo houdbaar.

MamavanSenH

MamavanSenH

13-04-2016 om 16:50

Geen idee

Maar ik zat echt even vreemd te kijken naar de topic titel aangezien mijn zoon zo heet

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

13-04-2016 om 17:28

Hahaha nu de s nog....

OT: maximaal een week, en dan is de bruis er wel af. Dan is ie nog niet bedorven, maar ook niet meer echt lekker.

mamavanSenH

't is vast een bruisend ventje

Hortensia

Hortensia

13-04-2016 om 17:43

Hugo

Ik zag het laatst bij Aldi, maar wat is het precies? Is het niet erg zoet bijvoorbeeld?

Li

Li

13-04-2016 om 18:09

ik dacht

dat het een soort "note to self" was. Dit papiertje is belangrijk! Bewaren, Hugo!!

hugo

t Kan er nooit veel slechter op worden als je het lang bewaard. Smaken verschillen gelukkig

Anna G.

Anna G.

13-04-2016 om 20:45

Hortensia

Het is heel zoet. Liefhebbers van zoete witte wijn vinden Hugo meestal ook erg lekker. Mijn vriendin drinkt het als wijn.

Als je net doet of het cassis of sinas is, is het best te drinken.

Vesper Lynd

Vesper Lynd

13-04-2016 om 20:47

Haha

Ik dacht dat het om zo'n doorgeefcake zou gaan. Die heet ook iets met een H volgens mij.

Hortensia

Hortensia

13-04-2016 om 20:49

Anna G.

Ik was er al bang voor

Ik hou wel van een wijntje of een borreltje zo nu en dan, maar absoluut niet zoet

Lusithania

Lusithania

13-04-2016 om 21:08

Wit is erg zoet

De witte Hugo hoeven wij hier ook niet. Alleen dochter vindt witte Hugo lekker, die is inderdaad heel zoet en smaakt bijna als dubbelfriss.
De rosé vonden wij vorig jaar erg lekker maar dit jaar hebben wij hem nog niet gedronken.

Egel

Egel

13-04-2016 om 21:19

ja Vesper

Dat heet een Herman. Herman!! Dat is lang geleden.

Herman

Ik dacht ook al: heeft Herman een nieuw broertje?

Ik hoor trouwens nooit meer iets over Herman. Is hij uitgestorven of is mijn kroost gewoon te oud geworden?

Puck

Puck

14-04-2016 om 13:38

Hortensia

Jou kennende weet ik zeker dat jij Hugo niet te hachelen vind. Ik ook niet trouwens, is me veel te zoet.

Hortensia

Hortensia

14-04-2016 om 14:35

Puck

Dank je, dan weet ik genoeg. Brrr, laat maar!

Magalí

Magalí

14-04-2016 om 14:49

Beertje

Ik heb nog nooit van Hugo gehoord, maar het recept in jouw link klinkt lekker! Ik ben gek op vlierbloesemsiroop!

Ik vind de vergelijkbare recepten eronder trouwens wel hilarisch! 'Crepes met courgettevulling en yoghurtsaus' of 'salade van knolselderij en appel' lijken natuurlijk helemaal op een cocktail!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.