Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

oregano

oregano

27-07-2013 om 11:18

Bevalt de zgn zweefparasol?

Wij gaan een nieuwe parasol kopen en vroegen ons af of zo'n zweefding bevalt. Wat zijn de meningen hierover?
Alvast dank,
Oregano

Nee

We hebben een van de goedkoopste en die mag graag wind vangen en omvallen. Een heel gedoe om het goed neer te zetten en de voet met tegels te verzwaren.

Ik gebruik zelf weer een lichte grote parasol in het midden van de tuintafel. Lekker praktisch.

oregano

oregano

27-07-2013 om 11:57

Hmmm, dat soort geluiden meer gehoord, wat is een goede parasol

Geklepper en gedoe. Ik vind diie creme kleurige met houten stok zo mooi...maar of die wat stevig is..

Fiorucci

Fiorucci

27-07-2013 om 14:48

Als je de voet goed verzwaard is het een prima parasol.

kaatje43

kaatje43

27-07-2013 om 15:23

Vorige week gekocht

Een Fiji maat 3.5 rond. Bevalt goed. Goed draaibaar en geen geklepper.

kaatje43

kaatje43

27-07-2013 om 15:25

Zeker niet omvallen

De bijbehorende tegels wegen meer dan 100 kilo. Staat zo vast als een huis.

lisbeth

lisbeth

27-07-2013 om 15:51

We hebben al jaren een, was toen wel vrij duur. Nog nooit omgewaaid en staat altijd buiten.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Ja bevalt prima

Jaar of 4 geleden gekocht, donkergrijs.
Erg makkelijk 'uitklapbaar', even klepje omhoog en tijdens draaien aan hendel schuift 'ie rustig uit en omhoog. Met voetpedaal kunnen we 'm alle kanten op laten draaien.
We hebben tuin aan t water dus hij vangt soms wel wat wind, maar ook wij hebben 4 van die zware stoeptegels op de voet gelegd - omwaaien lijkt me niet mogelijk. Ja, als hij uitgeklapt zou zijn met storm misschien maar da's ook niet zo verstandig denk ik .

Wij zijn er erg blij mee iig!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Jahoor

Hier 1 van ikea, fijn dat er geen stok in de weg staat maar verplaatsen is wel lastig. We hebben er wat tegels opgelegd, dat werkt prima.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.