Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Beuk! (en andere arzberg tric fans)

Wil ik toch nog even laten weten dat ik sinds 2 weken eeeiiinnndddelijk in het bezit ben van mijn verjaardfagskado van ruim 1 1/2 jaar terug....een echt nieuw servies. Dat het Tric zou worden wist ik al meer dan een jaar, maar die kleuren, jemig. Eind vorig jaar was ik er bijna uit, en toen opeens in de decemberdrukte was het moment supreme gepasseerd zonder de knoop door te hakken. En nu opeens, net voor ik aan mijn nieuwe baan begon dacht ik NU of NOOIT, en heb het gewoon besteld. 14 delig. 6 keer 'alles' in sepia, en 8 keer alles in kleur (2*rood, 2*geel, 2*groen en 2* blauw). En het is MOOOOIII! Zelfs het knalgeel (waar ik mijn twijfels over had, maar middelste zoon was er verliefd op) is zo fleurig! Een bordje salade nicoise heeft er nog nooit zo prachtig uitgezien. En de kleuren combineren ook prachtig. en als je het in het wilde weg op tafel zet staat het nog steeds prachtig.

Ik ben erg,erg,erg,erg blij!

En in retrospect : bedankt onbekende OOLer die me tipte over de duitse webshop tableware24. Minstens 25 of 30 % goedkoper dan in NL & fantastische service!

Ingrid

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ohhhh leuk leuk leuk

Ik heb net gescoord op www.arzberg.de, bordjes voor 6 en 8 euro. Ik had al blauw en geel (cult, ander servies) en ik heb nu wit erbij. En een set mueslischaaltjes met een beschaafd randje kleur.

Kom nou op FB dan kunnen we bij elkaar naar binnen koekeloeren.

Balen dat ik die website van jou nog niet kende!

Maar ik had voor dat wit ook 2de keus met korting, en die schaaltjes waren ook afgeprijsde uitloopmodellen.

Het gave vind ik dat je er iedere, echt iedere dag plezier van hebt.

Wat de kleuren betreft, ik ben erachter dat er 1 kleur is die totaal niet kleurt met eten, waarvan alles er ongezond en vies uit gaat zien, en dat is oranje. Vraag me niet waarom. Ik heb kleine theezakschaaltjes van de Hema voor de kinderen om brownies maar ook rauwkost e.d. te serveren. En het ziet er op alle kleuren lekker uit, behalve dus oranje. Dat knalArzberggeel zit in mijn servies, geeft erg fleurige foto's. (ik kiek vooral taarten voor op mijn F.

Izar

Goh, zelfs geraspte wortel vind ik beter staan op een groen schaaltje

Maar ik denk dat die oranje chips op het oranje schaaltje dan net weer de uitzondering zijn die de regel enzovoorts...

Ik heb nog even de kleurencirkel geraadpleegd; de complementaire kleur van oranje is blauw. Er zijn maar weinig blauwe levensmiddelen en wij zijn vanuit de oertijd geprimed om blauw eten eng te vinden.

De brownies staan wel ok op oranje, aan bruin kan je niet zoveel verkloten. Maar bijvoorbeeld komkommer ziet er een stuk minder eetbaar uit.

Een raadsel.....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.