Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Anoniem

Anoniem

29-08-2013 om 21:52

Betaald maar niet ontvangen van bestelling, wat nu?

Ik heb bij een online winkel een paar bh's besteld. Netjes betaald, het zou na 2 a 3 dagen bezorgd worden. Inmiddels 3 weken later nog steeds niets ontvangen / gehoord. Bellen kan niet en ze reageren niet als ik mail. Wat doe ik nu? Het gaat maar om 25 euro, maar ik voel me bedonderd en baal ervan. www.aahbrah.nl is de website. Hoe pak ik dit aan? graag tips. Alvast bedankt!

LInda

LInda

29-08-2013 om 22:25

Wellicht...

via Neckermann? Ik zag met googlen dat je ze ook via Neckermann kunt bestellen, dus misschien kan je via Neckermann aan een telefoonnummer kopen?

Het is trouwes ahhbrah (niet aahbrah).

Ik koop nooit online iets als er geen duidelijke gegevens van de leverancier (telnr/adres) bijstaan. Verder google ik ook altijd om te checken of er slechte ervaringen over de leverancier op internet staan. Juist om dit soort dingen te voorkomen.

Maar vervelend is het wel.

Rafelkap

Rafelkap

30-08-2013 om 06:46

Kvk

Kan je nog kijken of ze ingeschreven staan bij de kamer van koophandel om zo een adres of telefoonnummer te achterhalen?

Anne

Anne

30-08-2013 om 10:06

Wel ontvangen, maar niet de echte ahbrah...

Hoi Gimpie,

Jouw bestelling klinkt als de mijne. De website ziet er inderdaad zeer professioneel uit en je denkt te maken te hebben met de ECHTE ahbrah.. Ik heb ook gebruik gemaakt van de aanbieding van 3 bh's voor € 25,-- Koopje !!!

Ik kreeg wel na een dag of 4 de bestelling binnen, maar het oogde wat amateuristisch. Witte enveloppe, mijn naam/adres bijna onleesbaar geschreven en daar zaten de bh's in geplet zonder bijbehorende brief/factuur.
Na goeie bestudering van de bh's bleek dat dit gewoon de nepperds zijn. Dezelfde die je bij wijze van spreken op de markt koopt. Mijn geluk was verder wel dat de bh's goed pasten en ook wel leuk staan onder zomertopjes.

Ik heb er aanvankelijk ook werk van gemaakt, vond het toch wel raar dat ze het aanprijzen als de ECHTE ahbrah's en vervolgens krijg je nepperds binnen. (okee, daar is de prijs ook wel naar, vooraf zou je al kunnen denken dat er iets niet klopt). Maar op mijn mail werd verder ook niet gereageerd.

Ik heb het gelaten voor wat het was, ik had ze immers al binnen en zo raar waren ze dus niet. Ik draag ze regelmatig.

Ik weet wel dat ik dit met dit bedrijf NIET meer in zee ga, het is geen zuivere koffie die bh's aanprijst aan ECHTE ahbrah's en vervolgens de goedkope nepvariant stuurt.

Als ik ooit toch de ahbrah's zou willen bestel ik ze dus via TellSell. Lijkt me een stuk betrouwbaarder.

Al met al blijft het natuurlijk raar dat jij de hele bestelling niet hebt ontvangen, maar als ik bedenk hoe onduidelijk de enveloppe was, kun je bijna gaan denken dat ie verkeerd is bezorgd ??? Bij een van je buren in de bus gegooid misschien ??? Misschien een idee om nog even navraag te doen bij de buren ?

Ik weet verder niet zo goed wat te doen, de site etc.... het riekt allemaal toch wat naar oplichterij....

Helaas....... SUCCES !!!

Anne

Anne

30-08-2013 om 11:50

Echt/nep

In de spotjes van TellSell is een aanvullend stukje opgenomen waarin bedenkster van de Ahh bra mevr. Rhonda Shear nog een praatje houdt.

Zij waarschuwt hierin voor alle nepperds die ondertussen op de markt zijn gekomen, maar zegt daarbij heel nadrukkelijk dat er in het label moet staan;
Ahh bra - Rhonda Shear...

Als haar naam erbij staat weet je dat je de echte in handen hebt. Alle anderen zijn nepperds die eigenlijk haar succes-bh "klonen"....

Dalarna

Dalarna

30-08-2013 om 12:01

Anne

Maar dat wil dan nog niet zeggen dat ze niet goed zouden zijn toch?

Anne

Anne

30-08-2013 om 12:29

Echt/nep

Ik heb nu de nepperds en die vallen me echt mee. Ik draag ze onder allerlei topjes en thirts en het zit prima.

Kan tussen de oren zitten, maar ik vermoed dat dan de echte nog veel beter/steviger/mooier zijn. Tenminste, dat vermoed ik omdat ik het prijsverschil nogal fors vindt.

Bovenstaande bedoelde ik meer dat ik het niet vind kunnen dat een bedrijf bh's aanprijst als de ECHTE daarna alsnog nepperds naar hun klanten stuurt.

Net zoiets als je denkt een Birkenstock te bestellen en vervolgens een merkloze slipper krijgt...

Kari1

Kari1

30-08-2013 om 13:00

Merknamen

Ik denk dat Birkenstock een echte merknaam is en dat look-a-likes niet zomaar Birkenstock mogen heten, ook al noemt iedereen alles wat er op lijkt gewoon wel zo. Net zoals horizontale lamellen in de volksmond "luxaflex" heten is die naam alleen voorbehouden aan de echte luxaflex. Horizontale lamellen van een ander merk mogen officieel echt geen luxaflex worden genoemd en dat zul je ook niet op de doos zien staan.
Dat Rhonda zegt dat er in het label moet staan: "Ahh bra - Rhonda Shear" zegt al dat de naam ahh-bra op zich vrij te gebruiken is. En dat Rhonda vindt dat alleen zij de echte heeft en dat de rest nep is, dat is haar mening. Ze zal misschien wel de eerste zijn geweest die met dit model kwam, dat weet ik verder niet. Maar een fabrikant die een eigen maaksel ook ahh-bra noemt is dan niet een bedrieger, maar een slimmerd.
Kari

Merel

Merel

30-08-2013 om 20:11

Adres achterhalen

Als je op de website naam gaat zoeken via de site https://www.sidn.nl dan kom je wat meer gegevens tegen over de eigenaar van deze website. Je moet dan wel even het vakje 'uitgebreide informatie' aanvinken. Je ziet onder andere de naam van de houder en als je op die naam googled dan kom je uit op een markthandel in amersfoort, naam en telefoonnummer is ook te vinden. Je zou ze eens kunnen bellen en vragen hoe of wat?

Gimpie

Gimpie

01-09-2013 om 11:24

Bedankt!

Bij nader inzien ziet de website er wel betrouwbaar uit maar er missen inderdaad een hoop gegevens. Voortaan zal ik beter opletten en echt alles checken. Ik vind het wel vervelend dat ze gewoon door kunnen gaan met mensen oplichten. Dus ik ga wel aangifte doen. Merel ik heb even gekeken op die website van sidn en inderdaad de naam en adres gevonden, het telefoonnr heb ik helaas niet kunnen vinden op google. In ieder geval gedankt allemaal.

Merel

Merel

01-09-2013 om 21:08

Gimpie je bent er bijna

Dan ben je bijna bij het telefoonnummer. Je hebt die bedrijfsnaam van de houder gegoogled? Onthou de postcode en huisnummer en vul dat in bij www.zoekenbel.nl en je krijgt een naam en 06 nummer.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.