Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mare

Mare

10-07-2016 om 09:40

Beste (bonen-)koffiemachine voor op kantoor?

Op ons kantoor, nu ca 15 personen, staat nu een allegaartje aan koffiemachines: een Nespresso met cupjes, een koffiezetter, een melkschuimapparaatje.. We willen graag over op 1 professionele machine die vlot en zonder haperen de vele kopjes koffie zet per dag.
Voorkeur van iedereen: apparaat dat zelf de bonen vers maalt.

Ik weet van een vorige werkgever dat daar een, meen ik, Jura machine stond waar de koffiedrinkers heel happy mee waren.
Ik vind het zelf belangrijk dat het apparaat makkelijk in omderhoud is, qua schoonmaak, filters vervangen etc.
Als je er ook nog melk mee kunt opschuimen: des te beter!

Gezien het intensieve gebruik moet het wel een machine voor zakelijk gebruik zijn. Liefst met onderhoudcontract oid.

Dus, voor de koffieliefhebbers: welke machine hebben jullie op kantoor die je van harte kunt aanbevelen?
Alvast dank!

Mare

Elfje65

Elfje65

10-07-2016 om 21:13

DE bonenmachine

Type moet ik morgen even kijken. Is prima koffie met onderhoudscontract. Wij hebben een landelijk contract, dus wat het voor1 machine kost weet ik niet.

Elfje65

Elfje65

15-07-2016 om 22:18

220 espresso

Goede bonenkoffie.

Mare

Mare

20-07-2016 om 21:22

Jura!

Op aanraden van collega richting Jura gekeken, en geregeld dat er een proefplaatsing kwam.
Mooi apparaat, dat direct bonen maalt en oa capuccino's n latte macchiato's maakt; de koffiedrinkers zijn enthousiast!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.