Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Angela67

Angela67

14-07-2015 om 19:15

bestaat dit (stekker/usb/opladen)

Ik wil graag een oude nokia opladen via usb.
Het oplaadsnoer van de nokia bestaat uit een stekker die in het stopcontact gaat met aan de andere kant een pinnetje dat in telefoon gaat.

Ik heb een portable power bank waar de stroom uitkomt via USB.

Zou er een soort stekker/tussenstuk bestaan waar ik de stekker van het nokia-snoer instop, en die een usb uitgang heeft zodat ik die uitgang in de powerbank kan stoppen?

Ik heb al gegoogled, maar kon het niet vinden. Misschien dat iemand hier iets weet?

Alvast bedankt,
gr Angela

Barvaux

Barvaux

14-07-2015 om 19:25

lol

Als je een oude nokia hebt opgeladen doe je daar toch twee weken mee

Ik heb even zitten googelen maar kan het niet vinden, als je hier geen antwoord krijgt zou ik een ander forum proberen.

Angela67

Angela67

14-07-2015 om 19:29

ik vind ook . . .

dat twee weken vakantie genoeg moet zijn maar helaas we gaan er drie .

't Is meer dat ik dol ben op all-inclusive oplossingen. 75% van wat we meenemen past op dat powerbank ding, dus het zou zo handig zijn als we daar alles mee konden doen.

Ik wacht nog even of iemand een idee heeft . . .?
gr Angela

Lusithania

Lusithania

14-07-2015 om 19:48

wij

Wij hebben ook een extended battery (toen noemde je het nog geen power bank).
Erbij zaten een heleboel stekkertjes voor verschillende apparaten. De stekkerkant voor in de battery was usb.
Kun je niet naar zo iets op zoek gaan?

wimb

wimb

14-07-2015 om 19:51

Mijntje

Mijntje

14-07-2015 om 19:59

nokia c2-01

Ik heb een oude nokia c2-01 en kan hem in de oplader stoppen die in het stopcontact gaat en zo opladen, maar hij kan ook via de computer opgeladen worden. Dat doe ik eigenlijk nooit, alleen om foto's in de computer te laden.
Dat snoer van in de computer heb ik apart gekocht in een fotowinkel, meen ik.

Angela67

Angela67

14-07-2015 om 21:26

no/yes/yes

@lusithania, ik heb inderdaad heleboel verloopstukjes, maar het punt is dat het oplaadsnoer van de nokia aan de ene kant een gewone stekker heeft.

@wimb: misschien dat dit 'm inderdaad is! handig om te weten hoe dat dan heet.

@Mijntje: deze is zo oud dat ie alleen een elektriciteitsuitgang heeft en een aansluiting voor een koptelefoontje.

Gelukkig hebben we net de sigarettenaanstekeroplader teruggevonden die ik dacht verloren te hebben. Dan moet die oude Nokia maar daarop, da's dan weer goedkoper dan 6,39 uitgeven.

thanx,
Angela

onafhankelijk van de nokia

Hier nog een fototoestel en een 3DS die met stekkers werken, terwijl ik wel een mooie 4usb-opladergeval heb.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.