Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mijk

mijk

06-04-2011 om 11:21

Bestaan er mooie ja/ nee stickers?

Een oudere kennis vanmij die ik zeer graag mag viert haar verjaardag met een feest waar ik ook ben uitgenodigd. Het is een feest zonder cadeau's (maar bijdrage goed doel) maar ik vind een kleinigheidje wel leuk om mee tebrengen. Nu weet ik dat ze heel veel moeite heeft om de ongewenste post van de mat te halen maar een Ja nee sticker zo lelijk vind op haar prachtige (echt) chique buitendeur. Ik kan me het levendig voorstellen en vroeg me dus af of er ook een wat chiquere versie bestaat. Creme met groene belettering ofzo en ovaal in plaats van vierkant. Of iets heel anders maar niet klikogrijs met neon...

Mijk

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mijk...

Ik zou naar een naambordjeswinkel gaan. Keus in alle stijlen, en ik weet zeker dat ze er ook wel 'ja/nee'op willen drukken ipv 'Familie de Boer'

Ingrid (leuk idee van je trouwens!)

Zou het werken?

Ik kan me voorstellen dat bezorgers brievenbussen scannen op de standaard sticker en een naambordje met dezelfde tekst over het hoofd zien.

krin

krin

06-04-2011 om 13:41

Deze werkt vast, nerina

"Als u geen reclamedrukwerk door mijn brievenbus gooit zal ik uw vingers niet afhakken" (Van Loesje). Ze hebben daar ook "Geen reclame svp, we hebben alles al". Voor 2 euro te bestellen op loesje.nl.
Maar goed, dat is niet chique, natuurlijk. Een bordje laten maken lijkt me een goede optie. Of zelf een sticker ontwerpen en laten drukken, dat kan ook.

Maxime.M

Maxime.M

06-04-2011 om 14:23

Yep zelf

Zelf zo'n sticker laten maken en die op de klep van de brievenbus plakken; hier een link met allemaal voorbeeldjes en linkjes:
http://www.leukespreuk.nl/cadeautips_stickers_bedrukken.htm

Monet

Monet

06-04-2011 om 17:36

Ja, sticker als bordje te koop

Ik zag hier onlangs in de stad dat die stickers gewoon als mooie bordjes voor op de deur te koop zijn, staat een stuk netter!

Rafelkap

Rafelkap

06-04-2011 om 19:14

Bordje

Wat Monet beschrijft, zo'n bordje hebben wij. Gewoon gekocht bij een sleutelmaker, waar je ook naambordjes kon laten maken. Is idd mooier dan zo'n sticker en kan er niet worden afgetrokken.

amk

amk

06-04-2011 om 22:01

zeker als er heel veel in de wijk zijn, en dan zo vlak voor oud en nieuw.
En dan beweren dat ze het hele jaar de folders bij je gebracht hebben tijdens het bedelrondje.

Ik zorg dat ik er minstens 3 in huis heb rond die tijd.

Maxime.M

Maxime.M

06-04-2011 om 22:38

Inderdaad

Bij ons was ie in de flat er ook al een paar keer afgehaald, vreemd toch? Maar goed, ik had daar een witte brievenbus/box en toen heb ik met een watervaste stift heel netjes op de klep van de brievenbus geschreven "geen folders" (o.i.d.) dat konden ze er niet meer afhalen.

mijk

mijk

07-04-2011 om 08:46

Tegenwicht

Ik ben twee jaar bezig geweestmijn asielzoekersochtendkrantbezorger uit te leggen dat hij geld aan mocht nemen bij zijn nieuwjaarsgroet. Ik heb het uiteindelijk in een brief aan de deur gehangen met een uitleg over de gewoonte in het nederlands en het engels. Die arme man bracht dus wel die kaartjes rond....

Mijk

mijk

mijk

07-04-2011 om 08:47

En bordje

Ik heb er hier online ook eengevonden. http://emailleborden.signdesign.nl/product/view/5847-emaille-neeja-brievenbus-bordje-in-zwartwit-bb-03
PRecies wat ik bedoel.maar zo wordt het wel echt een cadeautje natuurlijk. VInd ik altijd zo lastig als er zo nadrukkelijk een andere suggestie gedaan wordt.

Wat vinden jullie?

Mijk

Rafelkap

Rafelkap

07-04-2011 om 09:36

Doen

gewoon doen Mijk en zeg erbij dat het geen cadeautje is Je moet het gewoon niet inpakken maar in een saaie envelop geven. Ik vind het heel attent.

Rafelkap

Rafelkap

07-04-2011 om 09:37

Pelle

Ja dat is vroeger wel eens gebeurd. Maar wij vonden zo'n bordje ook gewoon mooier.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.