Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

tante Sidonia

tante Sidonia

28-01-2015 om 10:08

beeldscherm kapot

Die reclames van carglas op tv, waarom kan die methode (dat hetervloeibaarglas in debat vloeit en uit hard later)van glas maken niet toegepast worden op beeldschermen? Of kan dat wel?

Barvaux

Barvaux

28-01-2015 om 10:19

hmm

Ik kan geen touw vastknopen aan je posting (toch maar eens die autocorrect uitzetten lijkt mij...) maar ik denk dat alles kan maar dat het in verhouding te duur is. Een auto rijdt rond, kan botsen en bij botsingen wil je een veilige ruit, dat hoeft niet bij een laptop, daar zit je zelf niet in.

Maar misschien mis ik je punt

tante Sidonia

tante Sidonia

28-01-2015 om 10:48

barveaux

Dat IIS weer een apart probleem, ik kan dat niet vinden van die autocorrect...

Maar het punt is duidelijk toch, waarom kan een beeldscherm niet gemaakt worden met de carglass methode?

Barvaux

Barvaux

28-01-2015 om 10:58

tante

Kun je de reclame vinden op internet want ik kijk geen reclames

Is geld en kans op schade niet voldoende dan als antwoord? De ruit is een deel van de kreukelzone die jouw leven moet beschermen of gaat dat wat carglass heeft over iets esthetisch ofzo?

guera

guera

28-01-2015 om 12:33

omdat

Een beeldscherm geen gewoon glas is.

tante Sidonia

tante Sidonia

28-01-2015 om 12:47

nee barveaux

Die reclames gaat er over dat r een soort van vloeibaar glas in de barst wordt gegoten waardoor die niet meer zichtbaar is.
Maar ik hoor net van beurs dat een beeldscherm niet van glas is???
Jammer trouwens dat het dan toch kan barsten. Wat is dat dan wel voor spul??

tante Sidonia

tante Sidonia

28-01-2015 om 12:48

van beurs.....pffffffffff

Guera dus!!!! Ik krijg die@#$%^&* foutcorrectie niet uit!!!!

guera

guera

28-01-2015 om 13:22

klopt

Oude beeldbuizen werken met bepaalde kleurpixels. De huidige schermen bv lcd werken met soort vloeibare kristallen. En telefoons met bv touchscreen e.d hebben weer een andere techniek. Het is dus niet zo eenvoudig om er zomaar even een spulletje tegenaan te gooien en dat het dan gefixt is. Er zit een technologie achter, daarom is het geen gewoon glas glas, zoals in een auto.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

28-01-2015 om 14:34

Ja waarom niet????

Bij telefoons enzo....

Menigeen zou zijn gebarsten scherm graag willen laten opvullen...

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

28-01-2015 om 14:35

En tante Sidonia

Met welk apparaat zit je steeds ruzie te maken? Telefoon, Tablet, IPad? Misschien kunnen we je op weg helpen?

Jasmijn

Jasmijn

28-01-2015 om 14:44

bel ze eens?

Ik snap wat je bedoelt, zelf ben ik trouwens eens geholpen door een ander bedrijf die op parkeerterreinen handelde. Deze mannen hadden tubetjes 'lijm' en die gingen dan in de barst of het putje, dit moest een paar minuten drogen en daarna haalde hij met een soort scheermesje het restant weer weg. Zag er prachtig uit..of eerlijk gezegd, je zag juist niets meer van de barst of het putje. Dus het hoeft niet met zo'n speciaal geval als wat je ziet op de televisie. Je zou dus eens kunnen bellen met van die ruitenherstellers of googlen naar iets van glasreparatie-lijm misschien?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.