Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bed voor tiener

ARGH.... zoon zn bed heeft het begeven.
Hij heeft een goed (pullman) matras, maar dat is een meter breed. Dus nu moeten we op zoek naar een bed/ledikant waar een matras van 1 meter breed op kan, en wat 210 of 220 lang is...

pfff...vaak heten dan in eens senioren bedden, en dan betaal je de hoofdprijs, voor alleen een bodem met poten....

iemand nog een budget tip??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marie

Marie

14-08-2012 om 19:41

Zelf (laten) maken?

Hoi
Je kunt natuurlijk ook zelf een poging doen om een bed te maken, wellicht kun je nog het een en ander van het oude bed gebruiken - of dat bed "nabouwen"?
En anders een bed op maat laten maken, zoals hier bijvoorbeeld:
http://www.blankhoutenmeubel.nl/index.html
succes

Zelf maken?

is dat een optie?Want 1 meter breed lijkt me niet echt standaard.
Is er nog iets van zijn huidige bed te gebruiken? bv de zijlatten?

Haha tegelijk!

van de doe-t-zelvers

Kringloop?

Hier heeft oudste een prachtig auping bed, 2 losse bedden die samen een 2 persoons zijn maar ook uit elkaar gebruikt kunnen worden. Met verstelbare lattebodem aan hoofd en voeteneinde en bij 1 bed een motortje erbij (de andere handbediening). Van de kringloop! Ik dacht 80 euro, samen, maar het kan ook 100 geweest zijn. Gewoon blank eiken. Er zit een hoofdstuk bij dat voor de 2 losse bedden is, daar kan je ze samen 'inklikken', wil je ze los gebruiken dan is het zonder hoofdeinde, met alleen ombouw dus.
Oudste's oude bed 'kraakte' nogal en dus is ze zelf (online) op zoek gegaan...marktplaats en online kringloop. Mijn enige voorwaarde was dat het in de buurt moest zijn en binnen het budget. Dit bed was dat ruim....Wel nieuwe matrassen erbij gekocht, die waren duurder dan het bed zelf. En ook beiden 1 meter breed.
groeten albana

Boxspring van ikea

Hoi

Kan het niet op een boxspring van Ikea, 90 bij 200, dan steekt hij aan beide kant 5 cm over

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.