Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

MariaR

MariaR

19-05-2013 om 18:34

Barokke (rood met goud) stoel/bank te huur?

Nou de titel zegt het al: waar kan ik een mooie rood fluwelen stoel met gouden afwerking huren? Het mag ook een bankje zijn. Het is voor een staatsieportret op het eindfeest van achtste groepers. Kind erin, ouders erachter. Maar moeilijk op te sporen. Ik heb al op allerlei verhuursites gekeken maar noppes: allemaal modern spul of hele grote inboedels. Wie heeft een idee? Het gaat om de provincie Zuid-Holland.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

19-05-2013 om 19:15

Sinterklaas stoel

Google eens op sinterklaas stoel huren...

MariaR

MariaR

19-05-2013 om 21:12

Geweldig merel

Dat is het. Meteen een heleboel hits. Dank

Nog een tip

Ik was een paar jaar geleden aanwezig bij de bruiloft van mijn Marokkaanse collega. Tijdens het feest was ze meer in de kleedkamer dan onder de bruiloftsgasten, maar verscheen tot drie keer toe in een prachtige jurk, liep onder onze bewonderende blikken naar een podium, waar een barok stoel/bankje stond. Daar ging ze gedurende een half uur zitten, om met iedereen op de foto te gaan. Deze stoel was ook gehuurd; ik weet alleen niet waar. Maar misschien heb je Marokkaanse vrienden/kennissen waaraan je het kan vragen.

JansjeRommy

JansjeRommy

20-05-2013 om 21:55

Ken je deze winkel?

Francine in Leiden? Ze lenen dat soort stoelen ook uit voor producties volgens mij.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.