Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

dihanne

dihanne

28-06-2013 om 10:02

Bank schoonmaken

hoi hoi,

wij hebben zo'n 10 jaar geleden een (bijna) witte bank gekocht.

toen was íe dus bijna wit, maar inmiddels bijna zwart.

Het hele ding is smerig, en dan zijn daarin ook nog vlekken te zien.

De grens is bereikt, en ik wil ermee aan de slag. Heb al eens eerder een stukje met een schoonmaakspuitbus bewerkt, maar dat gaf strepen

Ik moet iets hebben om de hele bank mee aan te pakken

Iemand ervaring, tips of waarschuwingen?

groetjes
Dihanne

Rafelkap

Rafelkap

28-06-2013 om 10:14

Bekleden?

Als schoonmaken nav de tips die je hopelijk nog gaat krijgen niet werkt, is dan bekleden een optie? Je kan stof op de lapjesmarkt kopen en evt. zelf een poging wagen, laten doen kan natuurlijk ook. Of een grande foulard. maar dan niet wit!

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

28-06-2013 om 13:24

Kek

Kek droogschuim. Spuiten, intrekken en dan geloof ik zuigen. Gebruikte mijn moeder vroeger voor mijn witte knuffelschaap.

Rosa van der Zanden

Kaaskopje

Kaaskopje

29-06-2013 om 00:09

Rosa

Voor ons is deze vraag ook actueel. De bank is nog prima, maar het ziet er niet uit. Als er visite komt gooien we er snel een paar grande foulards over. Dat is even netjes, maar aan het eind van de middag is het een kreukelbende.

Waar koop je Kek droogschuim?

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

29-06-2013 om 14:11

Geen idee

Ik dacht dat het gekocht werd bij een Kruidvat oid. Klein spuitbusje, weer niet of het nog bestaat.

Rosa van der Zanden

dihanne

dihanne

29-06-2013 om 22:42

Tmc 520

hoi

via Kek, droogschuim en autobekleding kwam ik op de site van TMC 520

schijnt het ultieme vlekkenmiddel te zijn, website echter zo positief... verdacht!

Heeft iemand ervaring met dit middel?

Dihanne

Droogschuim

Mag zoiets ook op autobekleding?

Algebra

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.