Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Juno

Juno

01-07-2016 om 10:42

Bamboewegwerpservies?

Waar kan ik bamboewegwerpservies kopen? Ik zoek een fysieke winkel. De vaatwasser is stuk, morgen een feestje en ik heb last van (eindejaars)stress, dus vandaar wegwerp.

Vogel

Vogel

01-07-2016 om 11:05

Xenos misschien?

En waarom bamboe? Plastic kan in de recyclebak.

Juno

Juno

01-07-2016 om 11:20

Vogel

Bamboe omdat dit vergaat en plastic niet. Als het niet lukt wordt het plastic. Xenos zie ik niets online staan, maar dat zegt niet zo heel veel geloof ik.

Hanos

Laatst bij de Hanos 'bamboo' werwerpborden gekocht. Het was geen bamboo maar stevig karton. Werkte prima ook omdat de borden iets groter zijn dan de gemiddelde wegwepbord zodat ze ook prettiger in de hand of op je schoot lagen.
Nu is Hanos een groothandel en heb je een pasje nodig. Misschien ken je iemand of mag je het pasje van het werk gebruiken.

Jasmijn

Jasmijn

01-07-2016 om 13:11

paardekooper amsterdam

Paardekooper amsterdam verkoopt het, maar daar moet je ook een bedrijfspasje van hebben. Alleen naast Paardekooper, in dezelfde straat zitten 2 hele grote chinese groothandels, maar daar kan je ook particulier wat kopen. Wellicht daar? (als je niet al te ver weg woont?) (of eerst even bellen desnoods)

aldi?

Het ligt me zo bij dat de aldi die pas verkocht? Wellicht ligt er nog iets in de schappen?

Dendy Pearson

Dendy Pearson

02-07-2016 om 20:36

Hier ligt het bij Appie in de aanbieding

Dendy Pearson

Dendy Pearson

02-07-2016 om 20:40

Aanvulling

Als ik de prijs zo zie zou ik toch voor plastic gaan

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.