Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sassie

Sassie

15-06-2012 om 15:34

Balpen van wit behang?

Iemand tips om balpen van wit behang af te krijgen?
Zoonlief heeft zich artistiek uitgeleefd op de muur in de woonkamer (flink in het zicht ook nog uiteraard). Ik heb het al geprobeerd te behandelen met melk, maar het gaat er gewoon niet vanaf.

Iedere tip is welkom.

Bedankt alvast!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dendy Pearson

Dendy Pearson

15-06-2012 om 17:02

Bleek

Vlekken op mijn witte gespoten muur krijg ik altijd weg met bleekwater.

Dendy

Alcohol

Met alcohol kun je normaal gesproken ook inkt verwijderen. Is me al met een houten tafel en een dvd gelukt. Of dat met behang ook werkt weet ik niet. Is het geverfd behang?

tonny

tonny

16-06-2012 om 09:16

Overschilderen?

Je schrijft wit behang - als je met iets vochtigs gaat poetsen, gaat het misschien kapot?
Als het geen grote muur is, is het misschien een idee het behang over te schilderen, eventueel in een tint - dat wordt dan meteen een make-over
Ik hoop dat je succes hebt met de al gegeven tips, balpen is meestal erg hardnekkig, bah.

tonny

tonny

16-06-2012 om 10:00

Typex?

zou dat wat zijn, of zijn het daarvoor teveel krassen?

Sassie

Sassie

17-06-2012 om 18:54

Behang

Het behang zat er al op toen we het huis kochten. Het is er door een professionele behanger opgeplakt. Het is een duur luxe soort behang met een soort van bobbeltjes structuur erin. Je kunt er trouwens gewoon met vocht op. Ik heb er al bleek op gedaan en later met dreft erop en zelf melk geprobeerd (schijnt soms ook te helpen), maar de balpen gaat er daarmee niet af. Misschien alcohol inderdaad. Het is een flinke muur (ook hoog), dus even overbehangen of schilderen, is geen optie. Het behang zit er zeer strak en vast op. Ik denk dat typex de boel alleen maar zal verknallen.

Rafelkap

Rafelkap

18-06-2012 om 10:22

Desnoods

als alles niet lukt een schilderijtje ervoor hangen..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.