Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tango

Tango

16-11-2015 om 14:15

Balletjespistool

Klinkt een beetje agressief natuurlijk in deze tijden, maar zoon wil dus graag zo'n apparaat hebben. Hij heeft al diverse Nerf-pistolen, maar zoekt dus zo'n pistooltje waar je van die kleine gele of oranje balletjes mee kan schieten. Omdat hij er verder niet gewelddadig van wordt, vind ik het niet zo'n probleem. Ik weet echter niet waar je ze kan kopen. Intertoys had ze niet en zei dat het meer een kermisproduct is. Weet iemand toevallig een winkel die ze wel verkoopt?

Dees

Dees

16-11-2015 om 14:22

verboden

Voor zover ik weet zijn de meeste van die dingen gewoonweg verboden.

http://www.infopolitie.nl/forum/viewtopic.php?t=30438

Puck

Puck

16-11-2015 om 15:31

idd verboden

Niet aan beginnen, die dingen die ze op de kermis winnen zijn meestal verboden. Dat is dan ook precies de reden waarom ze dus niet bij de speelgoedwinkels liggen. Nog los daarvan: ik zou het never nooit goed vinden als mijn kind plastic balletjes gaat rondschieten of gaat ie ieder balletje weer braaf opruimen?

Piefpaf

Piefpaf

16-11-2015 om 17:54

nou

In die link kan je dus al lezen dat zo'n simpel hardplastic geval wel mag. Hier ook een van de kermis gehad. En ja, die plastic balletjes raapten wij stuk voor stuk op. We blijven toch geen munitie kopen.

Nimbo

Nimbo

17-11-2015 om 14:29

Tango

Betekent dat een kind iets graag wil hebben dat je dat dus moet geven?
Ik zou kijken naar een alternatief. Deze dingen geven heel veel ellende en niet in de laatste plaats omdat ze overal waar je schiet die rotzooi achterlaten. Of gaat jouw zoon ze allemaal oprapen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.