Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Qwenn

Qwenn

27-11-2012 om 14:59

Bakhulpjes

Oww ik ben boos! Zo da's eruit
Na weken sparen, collega's vragen en plakken heb ik eindelijk mijn 5 blaadjes met 7 zegels vol. Ik naar de Blokker en ggrrr uitverkocht. Blokker 2 ook uitverkocht, Blokker 3 idem dito.

Inmiddels een mailtje gestuurd naar de BlueBand, die mij adviseerde om naar een andere blokker te gaan, en eventueel te bellen vooraf.

Is dit nou kinderachtig dat ik zo boos bent, of zouden jullie dit ook hebben....

Qwenn

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat is het precies?

Qwen, ik ken de actie die je noemt niet. Ik neem aan dat het gaat om bakhulpjes van BlueBand die je met zegeltjes bij elkaar kunt sparen bij Blokker?

Maar ik zou er ook van balen als ik na veel gedoe al die zegeltjes bij elkaar zou hebben en dat je het product in kwestie dan niet meer kunt kopen . Herken dat wel van de tijd dat mijn oude supermarkt om de haverklap van die zegeltjesacties had waar ik dan toch maar weer aan meedeed.

Kunnen ze bij je vaste Blokker-filiaal niet iets laten opsturen van een ander filiaal?

Chris

Vic

Vic

27-11-2012 om 23:24

Gut

Ik vind het helemaal niet kinderachtig en zou er ook van balen als ik weken had gespaard, en continu die kaarten rondslingerend, en het artikel dan overal weg is. Heel irritant!

Lynna

Lynna

28-11-2012 om 07:08

Tuurlijk

Ik vind dat je daar zeker zwaar geirriteerd door mag zijn. Ik ben zelf bloedig aan het sparen voor Hema glazen en ik hoop dat die er ook nog zijn als ik ze vrijdag eindelijk kan ophalen.

En Sentinella, waarom zou dit nou kinderachtig zijn? Dan mag je je dus helemaal nergens meer druk over maken, er zijn altijd wel vervelendere dingen in de wereld.

lisbeth

lisbeth

28-11-2012 om 08:56

Lynna

Ik heb hier vier volle hema spaarkaarten liggen en overal zijn de glazen op. Zeer irritant

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Silvester

Silvester

28-11-2012 om 17:39

Wel balen maar

Meestal weet je bij die acties dat op =op betekent en dat je dan gewoon pech hebt. Volgende keer beter bij een 1 volle spaarkaart direct gaan en niet wachten op 5 volle kaarten. Tenminste als de blokker in je woonplaats is, anders ga je natuurlijk ook niet elke keer voor een zo'n ding kilometers rijden...
Ik zou overigens ook even flink balen, maar goed, echt belangrijk is het niet en een paar dagen/ weken later lach je erom

Hema glazen

Die actie is verlengd tot maart 2013 ofzo. Je krijgt deze week voor het laatst de zegels maar de termijn dat je glazen kunt halen is verlengd wegens groot succes. Reserveren misschien?

Qwenn

Qwenn

28-11-2012 om 21:42

Inderdaad

Ik baal er wel van! Als ik inderdaad geweten had, had ik wel eerder naar de Blokker gefietst. Tja als.... Ik heb inmiddels nu 5 blokkers bezocht, nergens meer ;-(
Sentinella, tja, ik weet het heb het altijd zonder gedaan. Maar ik wilde ze zo graag sparen voor mijn zoontje voor in zijn keukentje. Hij wilde dolgraag de piloot... Nou ja, balen, maar ach het is niet het einde van de wereld.

Bedankt voor jullie reacties!
Sorry Hema zegels heb ik niet, anders had ik ze verstuurd!

Qwenn

Annet

Annet

28-11-2012 om 21:42

Qwenn, hier zijn ze er nog

Hier liggen de bakhulpjes nog bij de Blokker. Twee onderdelen waren op maar de rest was er nog.
Hier is regio Gouda.

Annet

Annet

28-11-2012 om 21:43

Als opsturen loont

wil ik ze best voor je halen......

Qwenn

Qwenn

02-12-2012 om 10:06

Annet

dat is wel heel lief. Gouda is een half uurtje rijden, loont niet echt om erheen te rijden. Opsturen, ik heb geen idee wat de verzendkosten zijn. Heb jij een idee?

Qwenn

Annet

Annet

02-12-2012 om 22:05

Kosten opsturen

Als het pakketje niet door de brievenbus past, kost versturen 6,75 euro.
Als het wel door de brievenbus past, zijn de kosten afhankelijk van het gewicht. Dat moet je zelf even nazoeken.

Anna

Anna

02-12-2012 om 23:35

Dhl

Opsturen via DHLforyou.nl kost maar 4,95, je betaalt online en print zelf het verzendlabel. Duurt alleen meestal iets langer dan PostNL. Je kunt je pakje ook naar een DHL-afhaalpunt laten sturen.

Cicade

Cicade

03-12-2012 om 16:37

Inderdaad irritant

Die bakhulpjes zijn best handig. Ik had zelf willen sparen voor de spatel maar bedacht al snel dat het me niet ging lukken om genoeg zegeltjes te krijgen.
Maar ik snap heel goed dat je baalt, helemaal niet kinderachtig hoor!

Cicade

Cicade

03-12-2012 om 16:40

Oops

Ik had niet alle reacties gelezen; mijn posting hoort eigenlijk ergens bovenaan ( 'bloos')...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.