Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

13-11-2012 om 17:39

Bah, zoveel vliegen!

Er zitten zoveel vliegen in m'n huiskamer! Ik heb er gisteravond en vandaag zeker 8 of zo gevangen met m'n electrocuteervliegenmepper, maar nu vliegen er weer 2 door de kamer/keuken. Nu zal ik niet beweren dat ik de beste huisvrouw ben, maar het is hier volgens mij toch echt niet vies. Waarom zitten er dan toch zoveel vliegen??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier ook

Nog steeds!! Fruitvliegjes in de keuken, dikke vette zoemers in huis. Is wel iets minder geworden.. Het heeft vast met de watme herfst te maken?

Kaaskopje

Kaaskopje

14-11-2012 om 00:24

Ik had het er laatst ook al over dat wij nog steeds fruitvliegjes hebben. Ik was erg opgelucht dat het probleem niet puur bij ons lijkt te liggen. 'Onze' fruitvliegjes lijken vooral geïnteresseerd in het blik waarin de koffiepads bewaard worden. Idioot gewoon, zoveel als er op dat blik zitten. Ik heb het blik in de afwasmachine gedaan en de pads in een plastic doos gedaan. Op de plastic doos... geen vliegjes. Ik heb de pads weer in het afgewassen blik gedaan... hórdes!
De vliegjes lijken de zomer overgeslagen te hebben en dat nu dubbel en dwars 'goed' te maken.

Merel

Merel

14-11-2012 om 08:57

Niets

Hier helemaal geen vliegen of fruitvliegjes. Ik heb dan wel geen koffiepads, maar wel een schaal met fruit (wat bananen en tomaten) Nu hoorde ik wel van een vriendin die er ook veel last van heeft dat ze een schaaltje met azijn neerzet met wat zeepsop erin en daar komen die vliegjes heel goed op af (en ze verdrinken dan) zij vond het de ultieme oplossing.

Hier ook

Ook hier blijven er maar vliegen komen, ik vroeg me al of het aan mij lag. Ben blij te lezen dat het niet zo is.

Kaaskopje

Kaaskopje

14-11-2012 om 18:48

Azijn

Nav de adviezen in het andere draadje heb ik ook azijn en afwasmiddel in een bakje gedaan. 2 vliegjes...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.