Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bah, m'n mp3 kleeft

Ik was m'n mp3-speler kwijt en bij het opruimen van een la vond ik hem vanochtend weer. Nu kleeft hij vreselijk en ik krijg het er niet af. Ik weet ook niet van wat voor materiaal die mp3 is, rubber of zo (of zeg ik nou iets heel raars?). Ik heb staan boenen met gewoon zeep, afwasmiddel, lampolie. Heeft iemand een beter idee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

10-09-2012 om 13:33

Wasbenzine?

dat werkt hier meestal goed tegen allerhande kleefdingen.

Nowee

Nowee

11-09-2012 om 14:55 Topicstarter

Vooralsnog

lukt het niet, ik heb zo ongeveer alles geprobeerd wat ik in het kastje tegenkwam, maar het kreng blijft kleven.

Billendoeken, die kan ik vanavond nog even proberen.

Brianna F

Brianna F

11-09-2012 om 15:08

Bekend

Ik heb ook alles geprobeerd, het kreng ligt nu in de container.

Nowee

Nowee

11-09-2012 om 16:32 Topicstarter

Ha brianna

dan ligt het in elk geval niet aan mij. Ik vraag me wel af of dat nou ook gebeurd was als ik hem gewoon iedere dag gebruikt had.

Brianna F

Brianna F

11-09-2012 om 20:19

Dat is ook een overeenkomst

Ik had hem al heel lang in de la liggen zonder te gebruiken.

Angela67

Angela67

11-09-2012 om 21:11

Ook hier...

....dezelfde ervaring, maar dan met een verrekijker, ook met zo'n zachte, zwarte buitenkant. Ik denk een jaar of 2 niet uit z'n hoes gehaald en toen was er niets meer mee te beginnen (wasbenzine, afwasmiddel, warm water etc).
Helaas...
Angela

Nowee

Nowee

12-09-2012 om 14:55 Topicstarter

Ik denk dat het een teken is

de reden dat ik op zoek ging naar m'n mp3 was het bijzonder vage plan om eens te gaan leren hardlopen met Evy. Let wel, het was een heel vaag plan, en mijn vriendin met wie ik altijd sport was ook nog niet echt overtuigd.

Ik denk dus dat het een teken is, ik ben ongeschikt om te leren hardlopen

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

12-09-2012 om 22:38

Das nou sterk...

Ben ik vandaag op zoek naar zo'n houdertje om SD kaarten te kunnen uitlezen en ruim ik mijn bakje in de computerkast op. En wat vind ik daar.... Mijn ouwe trouwe MP3 speler, helemaal plakkerig. En inderdaad ook al lang niet meer gebruikt. Hoe kan dat toch???? Het lijkt wel alsof er lijm op zit.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.