Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dater

Dater

18-02-2015 om 23:24

Badpak

Ik heb een sportbadpak maar ik wil graag een mooi badpak erbij om op het strand te flaneren
Probleem is dat ik niet precies weet wat mijn zwakke punten camoufleert en mijn sterke punten naar boven haalt.
Ik ben heel veel afgevallen maar heb nog altijd een aardig buikje en stevige benen. Weinig bil en mijn borsten zijn ook foetsie. Beter gezegd, die vind ik tegenwoordig een stuk lager terug.
Ik heb zitten kijken bij http://www.annadiva.nl/primadonnaswim-puertorico-corrigerend-badpak-bluemoon.html Zou dat een geschikt model zijn?
Voor de daadwerkelijke aankoop ga ik naar een winkel om echt te passen maar het is handig om al een beetje gericht te kijken. Ook zoek ik wel iets in een lagere prijsklasse dan dat merk.

Katniss

Katniss

18-02-2015 om 23:29

Horizontale streepjes?

Een afkledend badpak zou toch geen horizontale strepen moeten hebben?
Mijn probleem met dit soort badpakken, met ingenaaide cups, bij maat 36 standaard een B-cupje zit en daar heb ik niet voldoende aan. Je kunt dus echt beter naar een winkel om te passen. Ik heb overigens voor het zwemmen wel een sportbadpak. Zo'n lelijke die alles platdrukt zodat je buik meer uitsteekt dan je borsten. Voor op het strand/buitenbad heb ik een bikini.

Dater

Dater

18-02-2015 om 23:35

Bikini

Een bikini zit er echt niet meer in. Mijn buik is een slagveld, die houd ik liever bedekt. Ik denk ook dat voorgevormde cups niet altijd mooi zitten. Zeker niet als je ook nog eens het water in gaat. En dat wil ik ook wel eigenlijk. Als ik baantjes ga trekken of aquajoggen heb ik mijn sportbadpak aan. Met pijpjes, ideaal. Hoef je niet telkens te scheren

tankini

waarom neem je dan geen tankini? Daar kun je als je een beetje op het model let een bijpassende bh onder doen, al dan niet push up. En het zit niet zo strak rond je buik, waardoor het wat camoefleert.

Barvaux

Barvaux

19-02-2015 om 07:43

hmm

Kun je niet zo'n pareo kopen om te 'flaneren' zodat je gewoon één badpak hebt waar je ook in kunt zwemmen?

oei

Ik weet niet hoeveel je wilt camoufleren, maar als je wat extra wetrolletjes zou hebben is dit niet echt een flatterend badpak.

Voorgevormd.

Een badpak met een dubbel laagje bij de buik en iets voorgevormde cups. Niet van die harde kartonnen cups maar wel iets voorgevormd. Een smal streepje kan prima of ander leuk patroon.
Geen effen zwart of andere donkere kleur.
Die vind ik gelijk zo ouwelijk en saai
Als ik ga passen in de winkel vind ik alles lelijk staan in het hokje, komt door de verlichting
Elk streepje en adertje, putje zie je dan zitten. Neem een vriendin mee die even achter het gordijn mee keurt. Beetje rekken en strekken in het hokje om te voelen hoe hij zit als je beweegt, kijken of de helft er niet overal uitfloept.

Tine Winkel

Tine Winkel

19-02-2015 om 09:52

op zich

horizontale strepen, maar dan met zo'n zijpand, kan wel mooi staan, kleedt vaak best mooi af.
Bij mij is het effect vooral afhankelijk van hoe mijn (brede) bovenbenen uitploepen onder de zijkanten. Soms is dat heel erg, soms alleen maar gewoon erg. Ik weet nog steeds niet waar m dat aan ligt, dus gewoon een kwestie van passen.

guera

guera

19-02-2015 om 11:13

Zo'n zijpand kleedt juist af omdat je daarmee taille creert. De bovenbenen zijn het punt indrdaad, soms zit het daar zo strak dat je van die zadeltassen krijgt. Dat kun je camoufleren met een pareo maar inderdaad je moet het echt passen

Advies vragen in een goede zaak

Ik zou naar een goede (lingerie)zaak gaan en me daar goed laten adviseren. Bij mij in het winkelcentrum zit een Livera met heel aardige dames. Je moet even de schaamte voorbij, maar het levert meestal wel wat op. Ik denk trouwens dat je nog net te vroeg bent, en dat de volledige collectie nog niet binnen is, maar misschien vergis ik me. En zoeken kan misschien ook best even duren, dus ook weer niet wachten tot juli lijkt me .
Vind wat je liet zien een prachtig badpak, maar tjeemig, wat een prijs! Er is vast voor minder ook wat moois te vinden!

Moni

Moni

19-02-2015 om 11:51

Bonaparte heeft tankini's met cupmaten

http://nl.bonaparteshop.com/lingerie/badkleding/p/1

Broekje en tankini gaan apart.
Wel online maar thuis rustig passen in ook prettig (wel meerdere maten bestellen).

Angela67

Angela67

19-02-2015 om 12:52

v-hals en beugel

ik heb gezocht op badpak met more or less beugelbh-effect en een mooie v-hals. En iets met accent op de taille, zodat het niet 1 breed 'geheel' is als je naar me kijkt.
Veel gegoogled en als je op een gegeven moment weet wat je bedoelt bestel je er eens 2 en stuur je er 1 terug (of allebei ).
gr Angela

Juno

Juno

19-02-2015 om 15:36

Vintagemodel

Is een badpak van Esther Williams niets voor je? Duwt de borsten een beetje in model, verhult de buik en persoonlijk vind ik het érg mooie badpakken. Ook gewoon in winkels te krijgen.
http://esther-williams.com

Juno

Juno

19-02-2015 om 15:59

Of zoiets

http://www.vintagebrands.nl/a-25618569/marsurmer-badkleding/girlhowdy-frock-sandy-navy-white/

Grote strooien hoed erbij en een cocktail met een rietje .

Dater

Dater

20-02-2015 om 23:44

Tankini

wordt het zeker niet. Ik wil absoluut niet het risico lopen dat mijn buik zichtbaar is. Of het zou een heel hoog broekje moeten zijn. Zeg maar boven de navel is het allemaal wel toonbaar maar daaronder is het drama.
Die badpakken van Esther zijn echt prachtig. Ik heb nog even tijd, in mei moet ik het pas hebben. Dan ga ik naar Spanje. Ik kreeg al de tip om daar een badpak te kopen maar ja, ga eens aan een verkoopster in het Spaans uit leggen wat je wil hebben. Dus liever hier.

+ Brunette +

+ Brunette +

21-02-2015 om 00:22

N.B. ter plekke

Als je in een toeristisch gebied bent, spreken verkopers meestal ook wel Engels en/of Duits. Als het niet gewoon Engelse of Duitse verkoopster zijn.

GS

GS

22-02-2015 om 00:14

tangier model zelfde site

Van dezelfde site van je badpak dat je ons liet zien lijkt mij het model tangier je misschien beter flatteren? Maar mss heb ik het ook helemaal mis hoor!
Het badpak dat je uitkoos kun je trouwens ook in taille slip en bikinitop krijgen. Ook leuk. Zeker als je buik boven je navel toonbaar is. Lekker hoor, een blote buik in de spaanse zon. Dan kan zo'n heel badpak best heet zijn.

Dater

Dater

22-02-2015 om 22:28

Bikini

Daar ben ik nu hevig over aan het twijfelen. Ik ga eens shoppen en kijken hoe een bikini in de praktijk staat. We gaan in het voorjaar dus ik verwacht niet dat het heel heet is maar een bikini is inderdaad fijner. En ik kwam deze site tegen http://www.laredoute.com/nl/dames-badmode-apart-verkocht/cat-675.aspx Maar er zijn misschien nog meer sites waar je broekje en top apart kunt kopen. Dan kan ik heel precies uitzoeken wat voor mijn figuur het beste staat.
Ik heb geen idee of het een erg toeristisch gebied is eigenlijk. Zal eens vragen. Maar je hebt gelijk, best kans dat ik met Duits of Engels terecht kan.

Je hebt de tijd nog, toch?

Nu heb je nog alle tijd om te shoppen en te passen. Op het laatste nippertje in het buitenland lijkt mij dan weer niks. Wij hebben een keer voor zoon in zo'n toeristisch winkeltje een zwembroek moeten kopen. Kostte een vermogen, maar ja, niks te kiezen.

Prachtig!

Ik denk dat het prachtig staat omdat, zoals eerder gezegd, de effen zijkanten gecombineerd met de streepjes juist voor taille zorgen!

Ik bestel tegenwoordig een hele berg bij de Wehkamp. In badkleding van hen wilde je vroeger niet dood gevonden worden maar tegenwoordig hebben ze daar echt mooie dingen en een goed retourbeleid. Voor je eigen spiegel past het toch een stuk fijner.

En als je in Noord Holland woont kan ik je de Wala aanraden (Wormerveer). Wel vroeg in het seizoen gaan want het gaat heel hard daar.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.