Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

nathalie

nathalie

18-10-2014 om 20:35

badkamer, coating

I.p.v. een keukenvraag nu eens een badkamervraag.
Wij zijn spullen voor de nieuwe badkamer aan het uitzooeken. Je kunt tegen meerprijs een coating op je glazen douchewand en op je sanitair (wcpot) laten doen. Op die pot heet dat wondergliss. Hebben jullie dat en is het de prijs waard?

+ Brunette +

+ Brunette +

26-10-2014 om 13:19

Huh?

Coating? Nooit van gehoord! Bij een douchewand denk ik dan aan een laag waardoor kalkdruppels niet zo snel zichtbaar worden. Maar voor de wc-pot? Wat heeft dat voor zin?

Angela67

Angela67

26-10-2014 om 13:44

aha!

dit is social markteting (of hoe heette het ook alweer?)
de bedoeling is dat we allemaal gaan googelen op die coating en dat er buzz buzz buzz ontstaat
gr Angela

nathalie

nathalie

26-10-2014 om 20:59

nee hoor Angela67

Het is echt gewoon een vraag. Volgens de badkamerboer wordt dit steeds meer gedaan, net zo als je de stof van je nieuwe bank kunt laten behandelen met een een spulletje wat vlekkenwerend is. Hij deed voorkomen of we wel dom zouden zijn om die coating niet te nemen want bijna iedereen deed dat nu.
Dat wil ik dan altijd wel even horen van de OOL familie. En voila het regent geen reacties van tuuuurlijk, hebben wij ook! Ik weet wel genoeg, het is een verkooppraatje van de badkamerboer en we houden die meerprijs wel in onze zak.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.