Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lusithania

Lusithania

02-02-2016 om 21:16

back in time for the weekend

Nu is op de bbc de eerste aflevering, de jaren vijftig, te zien op de bbc. Dat is net zo leuk als back in time for dinner of victorian farm.

Renée

Renée

03-02-2016 om 12:28

net te laat

Bij het zappen rond een uur of negen zag ik net de aftiteling! Balen. van Back in time for dinner heb ik een paar afleveringen gezien, superleuk. Vond het zo knap dat die kinderen zo enthousiast alles aten.

Weet jij of je dit nog ergens digitaal terug kan zien, in Nederland? Ik heb ooit geprobeerd iets op de Engelse uitzending gemist te kijken, maar dat was geblokkeerd voor Nederland.

Het staat wel al in mijn agenda voor volgende week dinsdag.

Renée

Renée

03-02-2016 om 12:34

herhaling

Zelf maar even gezocht en voor wie enthousiast is geworden: de herhaling van aflevering 1 is op zaterdag 6-2 om 18.25 op BBC 1 of 2 (vergeten)

Lusithania

Lusithania

03-02-2016 om 13:16

Renée

Back in time for dinner kun je vinden op youtube. Op youtube heb ik die ook bekeken.
De bbc maakt zoveel van die leuke series.
Ik wist dat de serie Back in time for the weekend zou komen maar gisteravond was ik aan het zappen en was ik precies aan het begin van het programma.

Renee

de oplossing is Holla Better Internet. Met dank aan dit forum. Als je dat programma'tje installeert kan je computer geloof ik doen of-ie Brits is en dan kan je wel de BBC-versie van uitzending gemist gebruiken. Het hapert wel af en toe, maar dan laat je dat programma weer draaien en meestal lost dat het probleem op.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.