Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Annet

Annet

09-04-2013 om 21:29

Autoverzekering, waar?

Ik heb een auto gekocht die ik vanaf a.s. vrijdag moet verzekeren.
Mijn huidige auto is verzekerd bij Polisdirect. Ik dacht dat die best goedkoop was. Maar nu heb ik gekeken op Independer.nl Als ik mijn nieuwe auto daar invul, zijn de goedkoopste verzekeringen rond de 25 euro per maand. Die van Polisdirect is rond de 43 euro per maand. Best een groot verschil dus.
De goedkoopste maatschappijen voor mij zijn: Inshared, Verzekeruzelf en Nationale Nederlanden. De laatste ken ik, de rest niet.

Wie heeft er goede ervaringen? Is Independer de beste plek om mijn auto te gaan verzekeren?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sinas

sinas

10-04-2013 om 12:53

Weet ik niet

zit zelf bij unive, goede voorwaarden, redelijke prijs.

bibi63

bibi63

10-04-2013 om 13:10

Ditzo

Check eens bij Ditzo, errug goedkoop.
Gr. Bibi

Chantal

Chantal

10-04-2013 om 17:08

Ik heb goede ervaringen met independer

Meer kan ik er niet over zeggen....

Vic

Vic

10-04-2013 om 18:52

Centraal beheer

Ik ben collectief verzekerd bij Centraal Beheer. Die is voor mij goedkoper dan de goedkoopste optie die ik vond via Independer. Ik betaal om en nabij 20 euro per maand voor all-risk dekking (niet dat dat iets zegt, want hangt af van catalogusprijs, gewicht e.d.).

notje

notje

11-04-2013 om 08:40

Onderhandelen

Ik had precies hetzelfde geval bij polis direct.ik ben gaan onderhandelen,binnen twee minuten zaten ze iets boven de prijs op internet.Daar konden ze niet helemaal op uitkomen maar voor die ene euro meer ben ik gebleven.
Ik heb mijn verzekering daar overigens al jaren lopen en rijd al die tijd schadevrij,dat scheelt natuurlijk wel.Toch even bellen,het was zo gelukt!

Allsecur

Goedkoop en verder prima service.

Ik heb zlm al jaren

prima geregeld alles, was eerst alleen voor brabant,limburg zeeland maar ik weet niet of dat nu uitgebreid is?

Annet

Annet

13-04-2013 om 12:48

Verzekering geregeld

Inshared was 15 euro goedkoper per maand dan PolisDirect, waar ik al zat. Ik heb PolisDirect gebeld, ze zijn gelijk mee gaan rekenen maar konden er niets aan veranderen.
Centraal beheer was 5 euro duurder dan Inshared (omdat ik korting krijg via werkgever).
Ik heb nu gekozen voor Inshared. Daar kun je altijd opzeggen dus als het niet bevalt, verander ik naar Centraal beheer. (ze doen alles via mail en internet, zijn niet te bellen).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.