Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Belle Époque

Belle Époque

27-11-2011 om 18:31

Autoloos naar terschelling, waar laat ik de auto?

Ik ga met oud en nieuw naar Terschelling, maar omdat de overtocht voor de auto zo duur is, wil ik de auto in Harlingen achterlaten. Ik ben op zoek gegaan naar een goede parkeerplaats/garage (liefst bewaakt) maar zie nu door de bomen het bos niet meer. Daarom zoek ik ervaringen
Wat voor parkeerplek zoek ik? In ieder geval zo dicht mogelijk bij de boot (ben niet al te best ter been met bagage) of anders met een goede pendel, ook op zon- en feestdagen (ik kom op Nieuwjaarsdag weer terug). Vanzelfsprekend wil ik zoveel mogelijk voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, hahaha!
Wie heeft goede raad?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Monet

Monet

27-11-2011 om 21:15

Tip

www.harlingenparkeren.nl

zij hebben pendeldiensten die aansluiten op de veerboottijden, op alle dagen, ook op feestdagen. Even bellen, volgens mij kun je nl. reserveren.

Belle Époque

Belle Époque

27-11-2011 om 22:15

Ah, kijk!

Ik was er al googlend heel wat tegen gekomen, tot het me duizelde... Ik ga morgen eens bellen!

kastanjet

kastanjet

28-11-2011 om 07:46

Reserveren hoeft niet

Om te parkeren kun je niet eens reserveren en volgens mij gaan de pendeldiensten ongeveer elke 10 minuten.
Tip: parkeer je auto, als het mogelijk is, het dichtst bij de ingang van het parkeerterrein. Daar komt ook de bus. Het parkeerterrein is behoorlijk groot, dus als je achteraan parkeert, moet je nog een eindje teruglopen om bij de pendelbus te komen. Wel kun je via de "achterkant" sneller naar de terminal lopen, maar dat is voor jullie geen optie.

Heel veel plezier op Terschelling!

Belle Époque

Belle Époque

28-11-2011 om 09:18

Ik neem aan...

...dat je het dan over die niet-overdekte parkeerplaats hebt?

Alles begint met een goede voorbereiding, en daaronder valt ook inplannen hoe ik mijn energie moet verdelen. Vandaar dat ik van tevoren een beetje wil weten wat me te wachten staat
Ik heb nu een beter beeld! Indien ik toch achteraan moet, kan ik zoonlief met koffer vast bij de uitgang neerzetten, scheelt mij weer een energieslurpende sjouw

Fiorucci

Fiorucci

28-11-2011 om 10:39

Belle

Terschelling is geweldig, veel plezier, ik heb nog steeds heimwee.)

Belle Époque

Belle Époque

28-11-2011 om 15:18

Fio

Klopt, we hebben er ook heel goede herinneringen aan! Ik moest er zelf ook eens midden in de winter heen voor mijn werk, half december, een heel aparte ervaring, want toen was alles natuurlijk volkomen uitgestorven (qua toeristen). Ik vermoed dat het met oud en nieuw wel weer drukker is, al verwacht ik niet dat we eindeloze fietstochten zullen maken (hoewel... Als het zulk weer is als vandaag? ).
We zitten vlakbij de haven, dus vervelen zullen we ons niet

Fiorucci

Fiorucci

28-11-2011 om 15:51

Belle

Haal dan je vis bij Aike van Aike, de eerste vistent die je ziet bij aankomst. Volgens Terschellingers de beste van het eiland.

Belle Époque

Belle Époque

28-11-2011 om 21:07

Lekkerrr!

Bedankt voor de tip! Gaan we zeker doen!

Fiorucci

Fiorucci

29-11-2011 om 11:50

Belle

De kibbeling wordt ter plekke vers gebakken,echt heerlijk, en ik ben geen vismens..

Belle Époque

Belle Époque

29-11-2011 om 14:32

Kibbeling...!

"En leid ons niet in bekoring..."

Fiorucci

Fiorucci

29-11-2011 om 18:16

Belle

Mja sorry...maar het is het wel waard..)

Puck

Puck

30-11-2011 om 13:35

Belle

in dat geval nodig ik m uit voor een lunch op dondeda bij mij thuis. Dan staat er hier ook een visboer die de kibbeling vers maakt waar je bij staat. Ook zoooo lekker.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.