Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Auto wassen

Ik heb een leuk lichtgrijs autootje, dat altijd buiten naast het huis staat en daar door vogels, regen en troep uit bomen nogal vies wordt. Ik haal 'm af en toe door de wasstraat en dan gaat het wel weer. Goed genoeg zeg maar. Nou heeft mijn bedrijf een prachtig nieuw logo, dat ik voor extra reclame op mijn auto wil laten stickeren. Het bedrijf dat dit doet, wil dat ik mijn auto schoon aflever. Schoner dan alleen door de wasstraat, dus ik moet gaan poetsen. Er zit nogal wat hardnekkig vuil op, dat er met een sponsje met zeep niet afgaat.Weet iemand een spulletje waarmee ik het er gemakkelijk kan afhalen? Of inweken of zo? Dochter stelde een schuursponsje voor, haha, goed voor de lak!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Warm water gebruiken?

Misschien kun je warm water gebruiken? Dat weekt het vuil er ook redelijk goed af. Echt boenen gaat met een auto natuurlijk niet.

Er zijn ook autopoetsbedrijven. Kost je ca 200 euro maar dan is je auto van binnen en van buiten weer als nieuw. Kost een beetje, maar dan heb je ook wat

Dasty

Mijn man doet zijn motor, als hij die al poetst, met Dasty van de Wibra. Schijnt goed te gaan.

Iets heel anders

Je kan ook magnetische autobelettering laten maken, die flats je er zo op (en af), schone lak of niet. Je kan het meeverhuizen als je een nieuwe auto moet en je kan nog eens incognito op pad.

skik

Cleaner

commandant cleaner, groen potje, bij de Halfords.

Pennetje

Pennetje

10-12-2011 om 12:31 Topicstarter

Dank

Magnetische belettering, nooit van gehoord. Daar ga ik eens achteraan. De auto moet toch een keer echt goed schoongemaakt worden, dus ik ga zo naar de Halfords om daar eens een discussie op touw te zetten over de voor- en nadelen van beide producten die jullie noemen. En dan zoek ik een ijverige puber om te poetsen. Ook magnetische letters staan vast leuker op een schone auto.

Vic

Vic

10-12-2011 om 12:52

Magnetische letters?

Zitten die wel goed vast? Loop je dan niet het risico dat leuke buren 's nachts heel andere woorden op je auto zetten?

Ja zo'n plaat

net als bij selectvracht, ik zie er hier nog al eens 1 door de straat rijden die niet helemáál recht kan plakken( voorzichtig uitgedrukt hahha).

Ik heb ook magnetische platen

Van Vistaprint.
Je kunt ze zelf ontwerpen en ik was er geloof ik nog geen vijftig euro voor kwijt (minder nog).
Omdat mijn reclame niet zo leuk is om als negentienjarige jongen mee rond te rijden is het erg handig dat hij ze er zo af kan halen als hij met de auto weg gaat. Ook als we op vakantie gaan haal ik ze eraf.
G

Galaxias

dan moet je die borsten gewoon een tikke anders in beeld brengen

verder, vistaprint is inderdaad een goede, heb ik ook prima ervaringen mee.

Dirksmama

Er is al haast geen borst meer te zien op de nieuwe platen (oude waren toch wat versleten door de weersinvloeden) !
Maar mijn praktijknaam roept ook nogal eens reactie's op, en daar is hij niet zo blij mee.
G

Andere naam kiezen

Dan verander je toch gewoon je praktijknaam
Iets als:
stoere jongens, ferme knapen
of zo

Dirksmama

Dat gaat hem niet worden
Ik ben erg gehecht aan mijn praktijknaam en ik krijg er vaak positieve commentaren over te horen.
Het is zelfs zo dat mensen soms de voorkeur geven aan mijn praktijk (als ze uit meerdere kunnen kiezen) vanwege de naam !
G

En bedankt galaxias

Gezellig!!

Fiorucci

Fiorucci

15-12-2011 om 11:51

Zeg galaxias

Zo heeft een nieuwe nick weinig zin hoor..)

Puck

Puck

15-12-2011 om 14:39

Nee galaxias

als ik zelfs een nieuwe nick kan ontmaskeren dan kan iedereen het. Wat was er mis met jecoude nick, die paste juist zo mooi bij jou.

Guinevere

Guinevere

15-12-2011 om 20:15

1 minuut galaxias

Het kostte zelfs mij slechts 1 minuut om je te ontmaskeren...

Hé f, p en g

Ik was nog net wat subtieler dacht ik.
Doe nou voorzichtig anders moeten we straks wéér op zoek!

dc

dc

17-12-2011 om 08:42

Leuk juist

Ik vind deze nick juist echt enorm leuk gevonden. Wist binnen 1 seconde al wie het was
Vind de praktijknaam ook erg leuk, zou ik inderdaad niet veranderen.

Nouja

Ik ben te bleu, ik heb geen idee wat ook de bedoeling is, I guess

app-sent

Oh!

Volgens mij weet ik het opeens haha

app-sent

Pennetje

Pennetje

18-12-2011 om 12:16 Topicstarter

Ik niet

ik weet het nog steeds niet...

Stoepkrijt ot

Iets met borsten!
Of ik zit er totaal naast.

app-sent

Pennetje

Pennetje

18-12-2011 om 22:29 Topicstarter

Pfff

Ik geloof dat ik een beetje aan vakantie toe ben. Ik kom er vast ineens met zo'n schokje op als ik met kerst weer wat langer in bed mag liggen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.