Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Suze

Suze

16-11-2014 om 14:21

Ariane Grande

Ik zag vrijdagavond The Voice. Ariane Grande trad op.

Nu weet ik dat ze waanzinnig populair is, maar had ik haar eigenlijk nooit zien optreden (kijk weinig tv).

Het viel me op hoe onzeker ze op het podium stond, vooral op het eind van haar optreden. Dat ze haar best deed zo mooi/bevallig mogelijk daar te staan op het einde van het liedje, in de eindhouding zeg maar, om het helemaal "goed" te doen.

Is het iemand anders ook opgevallen?

Het verbaast me dat iemand die zo populair is, zo onzeker over kan komen.

Of misschien heb ik iets gezien wat er niet te zien was .

Jong

Ik vond haar ook jong en wat onzeker. Blijkt ook te kloppen, ze is pas 21 jaar, heb het opgezocht. Michael Jackson was extreem onzeker en perfectionistisch, misschien dat veel beroemdheden dat hebben? Vooral als je op jonge leeftijd beroemd wordt?

ijsvogeltje

ijsvogeltje

16-11-2014 om 22:14

typetje?

Hier een zoon die graag 'Sam & Cat' kijkt op Nickelodeon. Ariane Grande speelt daar een van de hoofdpersonen; een 'typetje' zeg maar. En dat 'typetje' meende ik overduidelijk terug te zien in haar optreden.

Viel mij ook op

En ze trok steeds haar staart over haar schouder heen. Blijkbaar hoort haar haar naar voren in de "eindpose" ofzo.
Ik vind haar als Cat toch leuker
Overigens viel mij ook op dat ze bijzonder weinig kleding aan had... Is dat nu echt nodig denk ik dan.
Sanneke*

volgens mijn dochter

Dochter die groot Victoriousfan is/was en alle acteurs daarvan nog volgt, vindt het maar niets hoe Ariana Grande nu doet. Volgens haar probeert Ariana te erg iemand te zijn die ze niet is, met die poses en sexy kleding. Zij vond haar als Cat ook veel leuker
Ik vond zelf ook dat ze er nu niet echt van leek te genieten bij dat optreden.

Jaaaaa

Ja klopt heb het ook gezien, vond het idd ook heel opvallend met dat haar. Vind haar een knappe verschijning, maar ze mag van mij, zij en vele anderen artiesten met haar, wel wat meer aantrekken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.