Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Noortje G

Noortje G

05-12-2011 om 11:39

Amsterdam- kerstsfeer- marktje

Wij gaan onverwacht, deze vrijdag 9 dec. een nachtje naar Amsterdam, met ons 2tjes, zonder de kinderen.
Wij houden van de kerstsfeer, heeft iemand tips voor ons, waar het al leuk versierd is, misschien is er ergens een kerstmarktje of zijn we nog veel te vroeg.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kerstmarktjes is meuk

Als de "kerstmarktjes" dit jaar lijken op die van vorig jaar zou ik daar mijn tijd niet aan verdoen. Er stonden (en staan dit jaar) kraampjes op het Rembrandtplein, het Koningsplein en het Leidseplein. Vorig jaar was het een ordinaire rotherrie met kraampjes met eigenlijk alleen maar vreterij. Verlichting was schel en lelijk. Kortom: geen succes. Voor het Rembrandtplein is voor dit jaar beterschap beloofd, maar de beschrijving in de plaatselijke krant stemde mij vooralsnog niet vrolijk. Die marktjes zijn er overigens nu wel al, dus je kan best gaan kijken, maar als je dat niet doet mis je er imho niet veel aan.

Ik kan dus eigenlijk geen tips geven, behalve dan dat winkels en winkelstraten in kerstsfeer zijn. De Bijenkorf en Magna Plaza zien er geloof ik wel aardig uit.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.