Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ellie

Ellie

01-01-2013 om 23:18

Amersfoort

Ik ga binnenkort in Amersfoort eten.
Wie heeft nog een goede tip, leuk restaurantje, niet te duur, niet te ver van station, misschien pizzeria, maar evt. iets anders?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Prakje

Prakje

02-01-2013 om 18:35

Vlakbij station wordt lastig

Het station van Amersfoort ligt niet heel dicht bij het centrum, waar de restaurants zitten.

Wel heb je op redelijke loopafstand Dara, erg lekker tapas/arabisch. Tegenover het station zit Bonsai (sushi). Ook Shabu-Shabu (sushi) zit op loopafstand. Op het stationsplein zit ook nog een Wok restaurant. Verder weet ik zo niks...

22high

Op het Eemplein zit tegenwoordig 22High wereld restaurant. Ziet er wel tof uit.www.22high.nl
Ooit met een OOL meeting bij de Onthaasting geweest. ook leuk.
Sinds kort inwoner van Amersfoort, dus ben nog erg aan het ontdekken.

Onthaasting inderdaad

De Onthaasting is inderdaad erg leuk. Lekker eerlijk eten en bediening door enthousiast team van mensen met een beperking. Ik heb alleen geen idee of ze ook 's avonds open zijn?!

Tonny

Tonny

07-01-2013 om 19:07

In de onthaasting hebben we ooit een oo meeting gehad

Dat was leuk - net als de andere keren trouwens leuk om de mensen die je hier spreekt 'live' te ontmoeten.

amk

amk

07-01-2013 om 20:20

Lunch: cocomiesje

www.cocomiesje.nl
Erg lekker.

ff anoniem

ff anoniem

11-01-2013 om 15:51

Bedankt!

Ik ben al geweest (al voordat de meesten gereageerd hadden !) en uiteindelijk gewoon in de stad gegeten, haha. Vriendin wilde graag pizza eten en bij Pompei gegeten, helemaal leuk (en lekker) op het verhoginkje voor het raam aan de gracht. Erg aardige bediening.

Maar bedankt voor de tips, want misschien gaan we nog wel vaker in Amersfoort afspreken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.