Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ayanna

Ayanna

01-09-2011 om 21:37

Alternatief voor kokosmat

Bij de voordeur hebben wij een kokosmat liggen. Het ding is al behoorlijk oud en op de vaste loopplek cq. schoenen-vegen-plek ook al behoorlijk kaal aan het worden. Gisteren vond een kat het nodig om haar complete maaginhoud op die mat te dumpen en ik moet zeggen....het komt de mat niet ten goede...
Nu zit ik echter te twijfelen of ik een nieuwe kokosmat wil. Of iets anders misschien? Maar wat dan? De mat is circa 74 bij 165 cm. Daarachter liggen tegels in een groen-bruinige kleur (jaja, old school jaren 70 stijl!). Die tegels zijn we niet van plan te vervangen, maar wat zou een alternatief voor die mat kunnen zijn? Hebben jullie ideeen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

01-09-2011 om 22:30

Droogloopmat

Als bij jullie in de buurt op de markt een kraam is met matten en stofzuigerartikelen en dergelijke verkopen ze vast ook wel droogloopmatten. Die kun je op maat krijgen, in een kleur die bij je overige vloerbedekking past. De mat ziet er uit als tapijt en door de samenstelling (of hoe noem je dat) zie je er niet veel op. Kotsvlekken zijn natuurlijk nooit een pretje, maar deze matten kun je in de wasmachine proppen. Het is wat duurder dan een kokosmat, maar dan heb je ook wat (hé dat rijmt!)

Ook bij de bouwmarkt

Ook de bouwmarkt verkoopt droogloopmatten, soms zelfs aan de rol, en ze zijn niet erg duur.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.