Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lusithania

Lusithania

26-02-2018 om 12:09

Alternatief voor de HEMA onderbroekjes

Mijn dochter en ik dragen met veel plezier de onderbroekjes van de Hema, die van drie in een zakje voor 3 euro (?). Nu is het model en de stof veranderd, niet meer zo rekbaar en vormeloos. Kortom, het zit niet meer.
Wat is een prettig zittend en geprijsd alternatief hiervoor?

Phryne Fisher

Phryne Fisher

26-02-2018 om 13:45

Ook Hema

Ik heb altijd de naadloze heupslips. Die zijn wel iets duurder, ik meen 7,95 per stuk, maar blijven jaren goed.

bieb63

bieb63

26-02-2018 om 14:04

idem als Phryne

Die vind ik prima.

maan.

maan.

26-02-2018 om 17:34

Ik lees mee!

Hier dezelfde vraag dus ik lees met belangstelling mee!

Vogel

Vogel

26-02-2018 om 18:33

C&A

Ontdekte ik vorig jaar ineens als fijne onderbroekenleverancier.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

26-02-2018 om 18:54

Bonprix

Wij hebben hier tegenwoordig altijd ondergoed van bonprix.

Dora

Dora

27-02-2018 om 09:12

katoen?

Zijn die van Bonprix/C&A van katoen? Dat vinden wij prettig.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

27-02-2018 om 11:09

Keus

Bonprix heeft veel keus. Ik heb altijd katoenen ondergoed.

Dochters en link

Mijn dochters dragen ook die HEMA slips, en ik heb ff bij Bonprix voor je gezocht en vond dit:

https://www.bonprix.nl/product/slip-set-van-10-multicolor-lichtgrijs-gemeleerd-957122/#image

Heel goedkoop. Waarbij ik me dan weer direct afvraag hoe dat kan zo laag.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

27-02-2018 om 17:55

Harde randjes

Rare titel Maar ik heb vorig jaar in Engeland soortgelijke goedkope onderbroeken gekocht, en die zitten helemaal niet prettig. De randen zijn afgewerkt met een of andere synthetische draad die na een paar uur gaat schuren.

Pryne

Daar heb ik dus ook zo’n hekel aan.dan doet mijn vel echt zeer. Staat er supersoft of zo op en dan gebruiken ze visdraad of zoietsachtigs?
Ik wil graag onderbroeken die helemaal om de bil vallen,niet perse groot maar wel breder aan de achterkant. Anders loop ik heel de dag te pulken,getsie.
Nu maar Bonprix proberen dan

Half a twin

Half a twin

28-02-2018 om 11:46

Kruitvat

Anni Rolfi.
Wel iets duurder. Verschillende modellen die allemaal passen. Voor onder een broek heb ik een soort slips met pijpjes die wat lager vallen. Voor onder rokken en jurken heb ik een hoog model wat in de taille het elastiek heeft, op gelijke hoogte met de band van een panty. Dan zie je de "rollen" in hun eigen vorm, niet doorgesneden door de band van een slip ergens net onder de taille. Ik heb er drie modellen van, gaan nu al twee jaar mee.

Het nadeel van die goedkope slips is vaak dat de kwaliteit ook niet zo top is waardoor je al snel nieuwe moet kopen. Voor dochter deed ik dat wel. Zij heeft inmiddels al drie keer nieuw, heb aan haar goedkope slips in 2 jaar tijd al meer uitgegeven dan aan mijn eigen dure slips. Dochter is nu uitgegroeid dus kan voor haar ook aan wat "blijvends" beginnen nu het niet meer te klein wordt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.