Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Camilla

Camilla

10-12-2015 om 12:09

Allerhande doos Kerstdiner

In de nieuwe Allerhande zag ik de Allerhande doos met een 4-gangen kerstdiner.
De gerechten leken mij apart en lekker.
Iets lekkers bedenken vind ik altijd het moeilijkst, dit i.t.t. het koken zelf.
Hebben jullie het ook gezien? En overwegen jullie ook om de doos aan te schaffen?
Het is wel lekker gemakkelijk als je in een keer alle ingrediënten hebt, ik heb nog genoeg te doen voor het werk deze maand
Op de website van ah staat de doos ook.

Juno

Juno

10-12-2015 om 17:16

Lijkt me heerlijk

Het lijkt me heerlijk om alles zo kant en klaar aangeleverd te krijgen, helaas zit tot nu toe in iedere doos wel dingen die wij echt niet eten of lusten. Ik ga nig maar even verder denken wat ik ga koken...

angel3

angel3

10-12-2015 om 18:42

Ideaal

Ik hoef dit jaar niks te doen maar ideaal. Nrc doet dit al lange tijd. Die hebben we paar x gehad.

Injel

Injel

11-12-2015 om 11:39

nee

misschien wel als ze de gerechten ook nog zouden klaarmaken voor me

Katniss

Katniss

11-12-2015 om 12:20

Nee

Mijn vriend heeft tegenwoordig Hello Fresh. Dat bevalt prima en we eten heel lekker, maar ik mis het soms wel een beetje om zelf iets te verzinnen. Voor het kerstdiner zou ik dat dus zeker niet doen. Veel te leuk om zelf je allerlekkerste gerechten te maken. Met zo'n doos is het maar afwachten wat je krijgt, of er zit iets bij wat je eigenlijk niet zo lekker vindt.
Wat ik van Hello Fresh een beetje een nadeel vind is dat ze echt enorm afgepast aan de zuinige kant zitten qua hoeveelheden. Dat wil je dus niet voor je kerstdiner, dat je allemaal aan je biefstukje van krap 98,6 gram zit, of ook echt maar 2 teentjes knoflook krijgt als er ergens 2 teentjes knoflook in moeten.

Jamie

Jamie

11-12-2015 om 12:56

nee niet doen

Kijk gewoon op de receptensite van AH, zoveel recepten en je kunt er op heel veel mogelijkheden zoeken. De recepten zijn ook altijd vrij simpel te maken en de ingrediënten vind je in de AH. Ik zou zo'n doos al nooit kopen omdat wij er altijd al twee nodig hebben omdat we van die grote eters zijn. Dat is in verhouding dan zo duur dat ik het niet in mijn hoofd krijg.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.