Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Albelli foto boeken

Voor het eerst in mij leven probeer ik een fotoboek te maken. Ik heb de (Engelse) software gedownload en ben met de laatste pagina's begonnen en heb deze bewaard.
Als ik het "product" nu weer open komen er eerst een heel regiment "Errors" te voorschijn. Als ik ze allemaal weggeklikt heb : 2 x 24 ( 24 pagina's ) kan ik weer verder.
De eerste message begint met: File "BG_1_1JPG" in C:\users\ "Shonagh" enz cannot be opened. Please correct this by pacing a new image before you continue [TAlbumPage]
De tweede met : Error displaying on page 1 File enz.

Wat doe ik fout ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Toke

Toke

22-12-2010 om 19:43

Lege pagina's?

Geen idee wat je precies fout doet, maar als ik je mail goed lees, ben je op de laatste pagina's begonnen? Kan het zijn dat je een standaard ontwerp hebt gekozen en dat het programma niet begrijpt waarom je de eerste pagina's leeg hebt gelaten?
Ik zou de pagina's die je niet gebruikt verwijderen. Je kunt bij Albelli heel makkelijk pagina's toevoegen, dus je hoeft niet perse te werken met het voorgestelde aantal.
Verder heeft Albelli een prettige helpdesk, dus als je het probleem houdt, zou ik via de chat proberen helderheid te krijgen.
Succes!

Shonagh

Shonagh

22-12-2010 om 19:50 Topicstarter

Toke

Dank voor je snelle reactie, dat van die lege pagina's dacht ik ook en heb op alle pagina's nu in ieder geval een foto als achtergrond geplaatst. Maar de message komt op voor ieder van de 24 pagina's, terwijl dus op alle pagina's wel iets staat. Ik ben bang dat als ik straks klaar ben en het wil bestellen ik problemen krijg. Ik ga ook even bij de helpdesk kijken.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

22-12-2010 om 21:26

Geen idee

Ik heb al een paar keer een Albelli-boek gemaakt, maar nog nooit errors gehad. Misschien de software even opnieuw downloaden en opnieuw beginnen?

Maxime.M

Maxime.M

22-12-2010 om 23:06

Verplaatst?

Je hebt toch niet ondertussen je foto's van map verplaatst ofzo? Dat had een vriendin van mij namelijk, ze had dus in de dagen dat ze bezig was met haar boek ook wat foto's opnieuw geordend op haar computer, foto's die ook in haar boek voorkomen.Dat kan uiteraard niet als je bezig bent een boek te maken.
Misschien is er zo iets aan de hand?

Prakje

Prakje

23-12-2010 om 07:38

Of...

zo te lezen heb je een eigen inlog op je PC (c:\users\voornaam\..). Ben je nu wel in gelogd met je eigen account? Of log je in met een andere naam...

Dan kan het zijn dat de foto's die je gebruikt onvindbaar zijn (want afgeschermd).

Shonagh

Shonagh

24-12-2010 om 12:01 Topicstarter

Bedankt

voor al jullie reacties. Ik denk nu dat het een combinatie van factoren is: ik maak een fotoboek voor de 21ste verjaardag van dochter, van alle levensjaren een paar foto's op 1 pagina. Dus digitale foto's van 2 computers en foto's die ik ingescand heb/ nog moet scannen.
Als ik alles bij elkaar gesprokkeld heb begin ik overnieuw, nadat ik de software weer opnieuw gedownload heb.
Nog idee voor de laatste pagina (21) ? Ik kom niet verder dan een grote taart of ballon met 21 erop met evt paps, mams en broers.
Dochter studeert momenteel in Amerika en we gaan haar met haar verjaardag opzoeken met als cadeau het fotoboek.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.