Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Koukleum

Koukleum

27-08-2013 om 20:51

Airforce, alle jassen dons gevuld?

Ik ben op zoek naar een donzen jas. Nu vertelde iemand dat alle (!) jassen van het merk Airforce van dons zijn. Dan heb je dus veel keuze. Maaaaaar.... op hun site vermelden ze dat nergens, dat alle jassen met dons gevuld zouden zijn. Er staat zelfs hier en daar 100% polyester. Als het donsgevuld zou zijn, dan zou het er toch wel op staan? Anders missen ze toch potentiële klanten zoals ik, die niet weten dat dat zo is? En wat zou de reden zijn dat ze het er niet bij vermelden? Of is het gewoon niet waar en zijn ze niet allemaal met dons gevuld? Heeft iemand nog meer suggesties waar ik een donzen jas zou kunnen vinden, liefst een beetje lang?

Mag dat dan weer?

Ik had begrepen dat dons niet meer mocht i.v.m. ganzenleed.

Anneke

Anneke

27-08-2013 om 23:28

Moscow

Voglens mij zijn alle Moscow jassen gevuld met dons.

Anneke

Anneke

27-08-2013 om 23:28

Moscow

Voglens mij zijn alle Moscow jassen gevuld met dons.

Dalarna

Dalarna

28-08-2013 om 08:27

Dirksmama

Levend plukken mag niet (tenzij in de rui): http://www.piepvandaag.nl/ganzendons-deel-2/

Weet ik

En daarom was er jaar of twee flinke discussie, in media en ook hier, dat dons dus echt niet meer kon. Maar ja, mode is sterker dan moraal natuurlijk.

Benetton

Wij hadden hier vorig jaar jassen van Benetton die deels dons, deels synthetisch gevuld waren. Erg lekker warm had ik het idee. Gewoon wanneer nodig gewassen en opgeflufd, jassen bleven ook mooi.

Lilie

Lilie

29-08-2013 om 20:45

Hier beide in huis

Ik heb een moscow:80% duckdown en 20 % feathers. Heerlijk warm. Zoon een airforce. Volgens mij inderdaad met dons. Hij vind die jas ook vaak te warm, dus alleen aan als het heel koud is

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.