Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

boezem

boezem

16-01-2012 om 14:40

Ahh-bra van tv...wie heeft die?

Gisteren onder het strijken kwam ik op tv tell-sell tegen. Ze maakten reclame voor de ahh-bra. Een soort topje/hempdje als bh van rekbare stof. Ze waren er in de gewone kledingmaten van s t/m xxxl. Ik vond het wel wat! Vooral omdat ik de pest heb aan die strakke bh's (ik heb cup E). Maar omdat ze nogal prijzig zijn dacht ik : laat ik eens vragen op OO of het wat is. Wie heeft ze al en hoe bevalt het?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mijn moeders logica

Mijn moeder roept over elk Tell Sell ding "als het werkelijk zo geweldig was verkochten gewone winkels het ook wel".

Tegen deze ijzeren logica heb ik nog geen afdoende argument kunnen verzinnen.

Groeten,

Temet (geen ervaring met de bra - maar ik heb dan ook cup

Merel

Merel

16-01-2012 om 15:43

Wehkamp

Volgens mij hebben ze ze bij de wehkamp, mocht het dan niets zijn, kan je ze in ieder geval nog makkelijk ruilen.

Nou kijk

Als het wel in een gewone winkel ligt zou ik het daar dus kopen - minder gedoe als het niet bevalt, dan kan het in de meeste gevallen worden geruild (kan bij Tell Sell ook geloof ik, maar dat moet je dan altijd maar weer afwachten.)

Groeten,

Temet

Tja

Tell Sell heeft bij mij helaas altijd een beetje de schijn tegen. Ik heb op voorhand bar weinig vertrouwen in de dingen die daar worden aangeprezen. Misschien geheel onterecht, maar toch.

Als je die bh bij Wehkamp kunt krijgen zou ik het eerder daar proberen. Heb je met cup E trouwens geen behoefte aan een paar beugels om de boel op z'n plek te houden?

Chris

toja

toja

16-01-2012 om 16:28

Markt

Hier zie je die stands ook gewoon op de wekelijkse markt. Mij lijkt het niks, kan je dus niet helpen, sorry.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Aïda

Aïda

16-01-2012 om 16:37

Hier collega

mijn collega met cup H had er één gekocht, heel de dag aangetrokken met werken (kapster) en die heeft er een week later nog één bij gehaald..
Zij heeft hem gewoon op de wekelijkse markt gekocht.
Zij vind dat ze genoeg steun ervan heeft.

boezem

boezem

16-01-2012 om 16:40

Proberen

Ok, dat is duidelijk. Er zijn voors en vooral tegens. Maar goed ik wil het toch wel eens proberen en zou dan graag bij wehkamp bestellen. Maar hoe heet dat ding dan bij hun, want ik kan het niet vinden?
Ik kan ook eens op een markt kijken, maar daar hou ik niet zo van (idd opdringerigheid).
Overigens heb ik nu ook goede bh's hoor van Livera, met beugels en stevigheid. Maar ik ben het gewoon zat en wil graag iets zachters.

May

May

16-01-2012 om 20:33

Bij blokker gezien

Laatst bij Blokker lag een hele stelling vol van die BH's, heb nog staan twijfelen of ik ze zou kopen..

Cup E

Cup E

16-01-2012 om 21:20

Ik heb ze ook

En ik gebruik ze om te sporten, maar dan wel twee over elkaar. Een betere sportbh heb ik nog niet kunnen vinden.

Ik had ze eigenlijk ook gekocht voor onder zo'n elastisch shirt, maar ik vind dat ze mijn figuur geen goed doen. Het duwt de boel namelijk nogal plat. En dat vind ik tijdens het sprinten en springen niet zo'n probleem, maar om nu de hele dag zo te lopen????

Merel

Merel

16-01-2012 om 23:29

Geen wehkamp

Ik kan ze inderdaad niet meer vinden bij wehkamp. Toch heb ik ze een keer gezien (zou het anders bij Neckermann of Otto zijn geweest) het was bij een bekende postorder in ieder geval. Heb toen erg getwijfeld maar het toch maar neit gedaan, dus ik lees mee.

merel

merel

16-01-2012 om 23:38

Bij neckermann

Toch even verder gezocht, het was dus bij Neckermann, zie hier de link:

http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?sp=ahh+bra

Kaaskopje

Kaaskopje

17-01-2012 om 00:59

Geïnteresseerd

Ik heb al een paar momenten gehad waarop ik bíjna zulke bh's gekocht had, maar niet durfde. Cup H kan toch niet stevig omhooggehouden worden in zo'n 'bra'? Als je ziet waar ik de boel nu mee op acceptabele hoogte weet te sjorren, dat is een zeer degelijke stevige bh van katoen.

mix

mix

17-01-2012 om 09:59

Dat vraag ik me ook af

Als ie net zo zit als een sport-bh, dan sta je voor de spiegel en kom je tot de ontdekking dat de helft van je boezem onder je oksels geplet zit. En de verkoopster maar enthousiast kirren dat het net lijkt of je 2 cups kleiner hebt.
Tja, dat kan wel zo zijn, maar ik sta met mn armen nu zo wijd als een bodybuilder en als ik beweeg draaien ze door naar mn rug

Prroest mix...

wil je dat niet ineens zo onder aan zetten, mn thee ging bijna door mn neus v h lachen!!zie t helemaal voor me.

Ik heb een b cup maar geen diepe borsten,meer breed, ik vrees altijd dat ik dan stof overhoudt aan de voorkant en dat dat er niet uit ziet? of is dat dan niet zo,want dan zou t wel wat zijn.
ik wurm me ook meteen uit m'n BH als ik thuis kom uit mn werk.

Valkyre

Valkyre

17-01-2012 om 13:30

Als je je bh uittrekt als je thuiskomt...

...is dat een teken dat je de verkeerde maat draagt! Echt, geloof me, ik weet er alles van. (75E, soms F). Als je last hebt van de beugels, of het bandje over de rug kruipt omhoog, is de maat en/of het model gewoon niet goed. Ik heb een heel gevoelige huid, maar ik draag gewoon tot ik 's avonds naar bed ga een beugelbh, geen centje pijn. Ga alsjeblieft naar een goede lingeriezaak (geen Livera, maar een winkel waar ze merken als MarieJo en PrimaDonna verkopen), waar je geadviseerd wordt, en koop niks wat niet echt lekker zit. Duurdere merken gebruiken ook textiel wat niet zo schuurt.

Die Aaah bra ziet er niet uit alsof-ie iets voor je figuur doet; een goede bh heeft een "up, up, and awaaaaay"-effect, waardoor je taille ook meteen slanker lijkt. Dit ding lijkt inderdaad meer op iets meer op een sportbh-pannenkoekeffect. (Tip: sportbh van ShockAbsorber die eruit ziet als een sporttopje, met twee verschillende haakjes op de rug).

Succes ermee!

groet, Valkyre

Tihama

Tihama

17-01-2012 om 13:50

Eens met valkyre

Verkeerde maat of verkeerd model. Ik draag altijd beugelbh's.
Aangezien de meerderheid van de vrouwen de verkeerde maat draagt, is het natuurlijk best logisch.

http://www.nu.nl/gezondheid/2483749/zeventig-procent-van-vrouwen-draagt-verkeerde-beha.html

Ik moet trouwens wel eens 20 bh's passen voor ik tevreden ben. In een winkel zag ik een tijdje terug een mevrouw die bij de kassa 2 bh's neerlegde. Nee, passen hoefde niet, want dit was altijd haar maat.....Ik zag hoe haar huidige bh haar borsten kliefde en de rollen er buitenuit puilden. Tja.

Als je een goede bh hebt, dan heb je niet de behoefte om hem snel uit te trekken. Tenzij je natuurlijk in leuk gezelschap bent

Tihama

Marie

Marie

17-01-2012 om 15:44

Valkyre - juist wel livera

hallo
Ik ga juist altijd wel naar de Livera. De twee zaken waar ik altijd kom, hebben juist een grote collectie Prima Donna (ook mijn favoriete merk met 95-E). En ze hebben deskundig personeel
Ze moesten alleen niet zo duur zijn .... (gelukkig kun je sparen bij Livera).
Groetjes

Fiorucci

Fiorucci

17-01-2012 om 16:06

Poeh

Dat zijn er dure merken, hoor. Ik heb goede ervaringen met bh's van Bonaparte, beter te betalen en goede materialen.

Arawen

Arawen

19-01-2012 om 13:46

Hoe dan wel?

Jammer... ik ben ook 'gezegend' met een E-cup en die a-bra had mij nou ook wel wat geleken... maar ik dacht al niet dat die in staat zou zijn mijn 'zaakje' voldoende in de lucht te houden.
Dit wordt onderhand een BH-discussie en daarom deze; het is inderdaad verhiptes moeilijk iets te vinden wat goed past, niet puilt, niet knelt en voldoende omhoog duwt. Hoe weet je nou wat de goede maat is? Ik koop (budget-wise) meestal bij de Hema en dan moet je thuis passen.. Is er ergens een link met tips of zo?

groetjes Arawen

Maaike

Maaike

19-01-2012 om 19:26

Bh's passen

Hoi,

Ik heb ook een grote maat BH nodig en die van de Hema zijn voor mij helaas echt niet geschikt.

Er is een Engelse website voor grote BH-maten, waar ook uitleg wordt gegeven over passen: http://www.bravissimo.com/perfectfit/

Ik ga zelf altijd naar een 'echte' BH-winkel met personeel dat dan mee gaat het pashokje in om te adviseren. Eerst even schrikken, maar je komt wel thuis met echt een goede BH.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

19-01-2012 om 21:08

Maat

Je maat moet je regelmatig laten opmeten en dan verschillende merken passen. Heb ik toevallig van de week gedaan. En dan merk je hoe enorm het verschil is tussen een goedkope en een dure bh. Ik begon met een Esprit-bh, zat niet echt lekker, sloot niet goed aan, gewoon geen mooie pasvorm. Daarna nog van alles gepast op advies van de verkoopster. Jonge vrouw trouwens nog die op het oog zag welke cupmaat ik had en precies wist welk merk goed bij mij paste qua pasvorm en materiaal. Ik ging naar huis met 2 bh's van Mary-jo, past perfect, mooie pasvorm, borsten zagen er prachtig uit

Moest zo'n 120 euro afrekenen, maar dat is het echt wel waard. Had ook 4 goedkope bh's kunnen kopen die achterin de kast waren beland, dus hier ben ik echt blij mee.

Wat ik zo vervelend vind

is dat ik meestal pas aan het eind van de dag voel of de nieuwe beha lekker zit. Maar dan kan-ie niet meer terug want de merkjes zijn eraf en hij is een dag gedragen.

Dochters hebben dat vaak ook. Zelfs met beha's die met zorg zijn aangeschaft. Waar ligt dat nou aan?

Vic

Vic

22-01-2012 om 12:22

Wat ik zo vervelend vind

is dat ik mijn maat met een lampje moet zoeken. Sinds ik weet wat mijn maat is en dat een goede bh niet irriteert, kan ik ook niet meer met minder genoegen nemen.

Louise

Louise

22-01-2012 om 23:10

Lol mix!

Ik kom bijna nooit in HTK, maar wat is dit herkenbaar! Zit je te paard, zegt de instructeur: "ellebogen aansluiten langs je zij." Uhm, wat moet je dan zeggen?: "Dat kan niet, mijn borsten zitten onder mijn oksels"
Graag ontdek ik nog eens een sportbh, die niet de boel langs de zijkant wegwerkt...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.