Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Barvaux

Barvaux

05-02-2015 om 14:18

AH krijgt gratis reclame

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3844438/2015/02/04/Maxima-ontvangt-bosje-tulpen-uit-de-bonus.dhtml

Ik vind het zo grappig en zo lekker Nederlands... gewoon die sticker er op laten zitten en Maxima die daar vrolijk meer rondloopt.

AH had zich geen betere reclame kunnen wensen!

Monique D*

Monique D*

06-02-2015 om 21:14

Laat die sticker er lekker op zitten!

Tuurlijk! Dan ziet Maxima dat veel van haar "onderdanen" de eindjes aan elkaar moeten knopen!
Ondanks dit heeft die fan toch de moeite gedaan om voor haar geliefde koningin een bloemetje te kopen, en wel uit de bonus van Albert Heijn!

Suze

Suze

07-02-2015 om 07:04

Monique

Hoezo, "dan zie Maxima hoe,haar onderdanen de eindjes aan elkaar moeten knopen"?

Ik koop ook genoeg met (35%) korting bij AH of elders zonder dat ik problemen heb om de eindjes aan elkaar te knopen.

En die (jonge) vrouw leek me ook niet iemand die in de bijstand zit, maar eerder een studente.

Kan me vooral voorstellen dat zij het zelf nogal suf vond dat ze niet nog even de kortingssticker eraf getrokken had .

Maar leuk/goed hoe Maxima reageert. Ben ook fan van haar.

Bellefleur

Bellefleur

07-02-2015 om 09:26

Maxima achter een winkelwagen?

Zou Maxima wel weten wat die sticker betekent? Denk niet dat zij samen met Alex zaterdags de weekboodschappen gaat halen.

Barvaux

Barvaux

07-02-2015 om 09:28

ik denk

Ik denk dat Maxima die sticker helemaal niet gezien heeft...

Suze

Suze

07-02-2015 om 09:46

kortingssticker

Gezien het filmpje heeft Maxima het bij het in ontvangstnemen inderdaad niet eens gezien.

Ik vermoed wel dat als ze later die sticker wel zag, dat ze wel snapt wat het betekent (35% korting zal zij met haar IQ echt wel begrijpen !). Zelfs als ze zelf nooit naar AH gaat .

Monique D*

Monique D*

07-02-2015 om 23:05

Later zal ze het zien

Ze zal het in de auto wel gezien hebben en het grappig hebben gevonden. Die fan heeft heel wat voor haar over!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.