Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lusithania

Lusithania

25-11-2015 om 13:07

Agenda gezocht

Ik gebruik al jaren de Minerva omlegagenda, A5 formaat.
Deze agenda was altijd goed verkrijgbaar in mijn dorp. Nu hebben ze hem nergens meer. Op internet kan ik hem nog wel bestellen maar ik denk dat ik (ooit) naar een andere agenda om moet kijken.

Wie heeft er een goede tip?
Ik zoek 'dus' een agenda op A5 formaat met een week op twee bladzijdes. Er mogen geen lijntjes staan om op te schrijven (dan ga ik te klein schrijven en kan ik het niet meer lezen) en datum/dag het liefst zo groot mogelijk.

Het gaat om een alternatief voor deze agenda:
http://www.paagman.nl/product/minerva-omlegagenda-week-a5-2016/56129110/index.html

Alvast bedankt voor het meedenken.

Mijntje

Mijntje

25-11-2015 om 13:20

succes

Zonder lijntjes wordt nog lastig. Of je moet meer denken aan een succesagenda of iets soortgelijks, waar je wel vullingen zonder lijntjes voor kan kopen.
Ik heb zelf sinds jaren weer een succesagenda (kleiner dan A5), ik vind dit zoveel fijner dan alles in mijn mobiel opschrijven, ik kan er ook fijn in krassen of kleuren gebruiken en alvast heb er al inzitten tot 2017 (grote ring). De vullingen koop ik niet van het merk succes, maar goedkoop van een b-merk, je geeft dus eenmalig relatief veel geld uit aan het omhulsel.

Ja, een omlegagenda in deze tijd, dat kan niet meer

Jamie

Jamie

25-11-2015 om 13:27

hmm

Ik zoek voor mijn vader een agenda die op tafel kan blijven liggen. Zolang als ik me kan herinneren heeft hij een hangweekkalender bij de telefoon in de hal en later in de keuken en dat wordt gewoon onhandig als hij op de bank zit en gebeld wordt.

Die minerva was prima geweest maar ik ga dan toch maar voor lijntjes. Ik denk ook dat het even wennen is en je kunt ook over twee lijnen groot schrijven.

Maar: zolang je hem kan bestellen doe je dat toch gewoon?

Noet

Noet

25-11-2015 om 13:40

Jamie

een buro agenda op A4 formaat voor je vader, ik gebruik 'm werk en prive omdat ik erg slecht ben in plannen en zo beter mijn overzicht houd.

6 euro bij de H.ema.

Jamie

Jamie

25-11-2015 om 13:44

Noet

Nee, dat is veel te groot, het ding moet op de salontafel liggen en hij kan de krant nog lezen. Het moet wel openvallen dus met ringband en er komen maar 1/2 dingen per dag in. Wanneer hij gedoucht wordt, wanneer de hulp komt en wanneer hij hier komt eten.

(handig ook dat diegene die hem doucht wekenlang alles op woensdag had gezet met daarna een klein pijltje naar de donderdag... al wekenlang is hij boos dat er op woensdagochtend niemand komt douchen en wij begrepen maar niet waarom omdat ze toch op donderdag komt?)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.