Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Aga cooker

Na jaren van bewondering vrees ik dat ik er niet meer om heen kan: ik wil een aga. Iemand een aga in t bezit? Is t echt zo fijn koken?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kan je vloer het wel aan?

Dorry, je woont toch niet op een etagewoning? Je schijnt serieus te moeten nagaan of je vloer het gewicht van zo'n ding wel aankan.

O ja 2: weet je zeker dat je permanent de kachel aanwilt in je keuken?

Verder: je moet even wachten tot Miriam Lavell weer op het forum terugkeert, want die had zo'n ding, vziw.

Groeten,

Temet

Dorry1

Dorry1

30-09-2012 om 21:37 Topicstarter

Temet

We hebben geen etagewoning. Ons huis is wel oud, maar er is een nieuwe betonvloer gestort. Ik wilde inderdaad de vloer laten inspecteren.
Van aga bezitters hoor ik dat de warmte afgifte eigenlijk nooit een probleem is. Ze zetten gewoon t raam open.
Zie je, ik wist wel dat iemand hier een aga had. Heeft ze hem niet meer dan? Of is dat omdat ze verhuisd is???

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Zomers

Mijn vriendin had in een vorig huis een AGA en zomers was deze uit en kookte ze op een keramische plaat. (Was allemaal aanwezig toen ze het huis kocht)

Mijn vriendin ook

Mijn vriendin heeft ook een AGA en is daar na 10 jaar ofzo nog steeds enorm enthousiast over. Alleen als het hoogzomer is heeft ze 'm uit (warm weer). En is altijd weer blij dat het minder weer word en de AGA weer aan kan. Hoogzomer kookt ze gewoon op het gewone gasstel.
Maar ze zegt dat ze er altijd weer aan moet wennen en vind het maar 'gedoe' dat gewone koken.
groeten albana

Marie E

Marie E

02-10-2012 om 08:58

Aga

Dorry, als je geinteresseerd bent, weet ik een AGA te koop. Het is een witte met 2 ovens en 2 kookplaten.

Marie-Louise

Dorry1

Dorry1

02-10-2012 om 14:13 Topicstarter

Marie

Mail me maar even prive; dorry_van_beers apestaartje at hotmail punt com

Dorry1

Dorry1

02-10-2012 om 14:16 Topicstarter

Te warm?

Daar zit ik me inderdaad zorgen over te maken of het te warm wordt. En plaats voor een extra fornuis heb ik helaas niet. Nu is er een nieuw soort aga die je helemaal kunt programmeren om op de juiste momenten warm te zijn. Je kunt hem zelfs met een app bedienen als je van huis bent.
Maar dat kost me een lieve duit, waar wordt je akelig van. Dus misschien dat ik toch maar voor een 2e handse ga.

Dorry

Tirza G.

Tirza G.

02-10-2012 om 15:59

Huis

Ik vind ze mooi hoor, maar ik vind het dingen waar je een huis omheen moet bouwen. Vriendin heeft er eentje, ik vind het geen zicht in een doorsnee tussenwoning. En altijd warm ja. Lijkt me best kostbaar ook

Tirza

Dorry1

Dorry1

02-10-2012 om 16:45 Topicstarter

Tirza

Gelukkig heb ik geen doorsnee huis.

Marie E

Marie E

06-10-2012 om 12:16

Mail ontvangen

Dorry, heb je mijn mail gekregen?

Marie-Louise

Dorry1

Dorry1

08-10-2012 om 18:16 Topicstarter

Eh ja!

Had t even heel druk. Ik antwoord je nog. Ok?
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Marie E

Marie E

09-10-2012 om 15:12

Prima!

Geen probleem, weet in elk geval dat je de mail ontvangen hebt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.