Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Miep

Miep

13-02-2012 om 09:43

Afgescheept worden aan de telefoon

Waarom vermelden instanties/bedrijven eigenlijk telefoonnummers voor meer informatie in correspondentie als ze eigenlijk helemaal geen antwoord willen/kunnen geven en je het liefst zo snel mogelijk willen laten ophangen dan wel doorverbinden met een collega die "er meer over kan vertellen" of je telefoonnummer willen noteren zodat een collega je terug zal bellen (wat niet gebeurt)?
Net weer zoiets gehad. Niemand weet er iets van (ook al geef je het "uw kenmerk-nummer" door), ik word doorverbonden en doorverbonden en ik krijg een ander telefoonnummer (krijg ik iemand aan de lijn die geirriteerd is want hoe kom ik aan dat nummer, nou, van uw collega, die had dat niet mogen geven en wat is de naam van die collega (kun je ook nog matennaaier zijn waar ik voor pas) etc) en uiteindelijk noteert iemand het nummer van mij met de belofte dat ik vandaag nog word teruggebeld en zit ik weer te wachten totdat dat al dan niet gaat gebeuren. En dan heb ik het over de politie inclusief slachtofferhulp.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Pffff....

Ik kan me voorstellen dat je dan uiteindelijk iemand door de hoorn zou willen trekken zeg.

Moet je de helpdesk van Online eens bellen, je bent alleen al 10 minuten verder door het wachten, doorverbinden en iemand te woord staan die die standaard vragenlijst opdreunt die je inmiddels al uit je hoofd weet en nadat je je ernstig bewust bent van hoeveel dat dure 0900-anti help desk nummer wel niet kost ondertussen uiteindelijk nog steeds niet geholpen bent.

Mijn oplossing was het contract opzeggen en naar de concurrent te gaan. Waar ik echt in een oase kwam van klantvriendelijkheid, begrip en snelle actie bij problemen.

Dat gaat in jouw geval niet op. Jij zou bijna slachtofferhulp nodig hebben vanwege het bellen met de politie en slachtofferhulp......

Een goede telefonische dienstverlening is voor sommige bedrijven erg moeilijk....

Adem in... adem uit....

Dat komt doordat

Organisaties, ook overheidsinstellingen, in kleine stukjes gehakt zijn. Ieder heeft zijn eigen taak en kan/mag niet daarbuiten kijken. Of wil het soms niet .
Het ligt vaak eerder aan de organisatie en niet aan de mensen. En dan moet je als klant best doortastend zijn, dat klopt.

Miep

Miep

14-02-2012 om 12:33

Guess what?

Ik ben gisteren nog teruggebeld! Het antwoord was weliswaar erg onbevredigend ("we nodigen de verdachte uit voor een gesprek maar wanneer is nog niet duidelijk want we hebben niet genoeg mensen" dus datgene wat gestolen is van ons is na 2 weken al lang doorverkocht en nu gaat het dus nog langer duren) maar we zijn gebeld, zullen we maar zeggen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.