Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Freya

Freya

27-06-2017 om 18:07

Zoon (12) op 1 dag 2 keer in broek geplast

De titel is duidelijk denk ik he ... mijn zoon van 12, die - voor alle duidelijkheid - geen enkel probleem heeft met zindelijkheid, heeft vandaag twee keer in zijn broek geplast tijdens de sportdag op school. Hij vindt het verschrikkelijk genant (uiteraard!).

Hij heeft geen pijn bij het plassen en geen buikpijn. Moet ik aan een blaasontsteking denken? Of eventueel stress van de onbekende omgeving en activiteiten?

specht

specht

27-06-2017 om 18:22

Laten nakijken

Ik zou zijn urine even laten nakijken door de huisarts,tenzij je wel eens meer merkt dat spanning leidt tot broekplassen. Voor een gemiddelde twaalfjarige vind ik niet niet gewoon.

Even naar de huisarts morgen.

Toch even de urine na laten kijken, als het niets bijzonders is heeft je zoon een alibi. Dan heeft hij gewoon wel een blaasontsteking toch?
Als het wel van de stress is kan hij nog meer stress er niet bij hebben en kan dan een goed excuus wel gebruiken tegenover de getuigen van deze ellende.

Alison

Alison

27-06-2017 om 21:51

Blaasontsteking

Heel toevallig heeft mijn schoonmoeder een fikse blaasontsteking. Bij toeval ontdekt wat ze heeft totaal geen pijn of andere klachten.
Ik wist niet dat dat kon. Toen ik die ellende vroeger veel had deed het altijd enorm zeer.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.