Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
03-05-2013 om 19:58
wie heeft er voor mij nog een goede tip.
Sinds koninginnedag last van een erg zere keel,kraakstem,hoesten,kriebel in mn keel/strottehoofd en in mn oren( echt in, aan de binnenkant van mn trommelvlies zeg maar) nog nooit gehad,wel sinds 3 jaar hooikoortsklachten met loopneus.overdag kan ik op een ontzettende hoestbui na t nog wel doorkomen....
Maar nu de nachten: mn keel doet dan zo zeer dat ik niet meer goed kan slikken ook niet na wat water etc. Slaap dus erg slecht. Ik heb afgelopen nacht maar een lading drop mee naar bed genomen dat hielp enigszins. Wie heeft er nog andere tips waar ik niet aan denk?
04-05-2013 om 17:53
Griepje/verkoudheid?
Vervelend, maar lijkt mij gewoon griepje/verkoudheid.
Gr. Bibi
04-05-2013 om 20:49
Toevallig
waren de laatste dagen heftige dagen voor mensen met hooikoorts. Daarbij kan ook de zere keel horen, maar ook ik denk dat je eerder een virus hebt (hier ook gehad) en dat je misschien wat heftiger reageert door je hooikoorts.Wat ik doe tegen keelpijn/hoestaanvallen is een schep honing nemen. Dat blijft iets beter in je keel hangen en verzacht iets. Daarbij: zuigen zuigen zuigen, maakt niet uit waarop. Het gaat erom dat de doorbloeding verbetert en daar zorgt het zuigen voor.
Evt. slokje ijswater om te verdoven.
Sterkte, keelpijn is niet fijn.