Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

bloempje12

bloempje12

28-01-2015 om 19:52

witte dingetjes in urine kind

hallo...

mijn dochtertje van 6 jaar...heeft voor het slapen geplast in en potje.
er zaten witte ronde dingetjes in het potje met de urine uitgekomen..
5 in totaal.
wat zijn dit?.
ik lees op het net dat het witte vlokken zijn en kan duiden op een blaasonstekeing?...
klopt dit?..
ik ga morgen toch even ook de huisarts bellen?...
maar mischien weet iemand wat dit is......

alvast..
bedankt...

Chocolade

Chocolade

28-01-2015 om 20:21

nou.......

het zou......... fijn zijn........als je eens normale........zinnen zou schrijven......... met gewoon maar een/1/één punt......aan het eind van de zin........ dat komt......de leesbaarheid.......ten goede..........

Verder kunnen de vlokjes best wel een blaasontsteking zijn. De ochtendurine morgen opvangen in een potje en daar even mee langs de huisarts zodat ze met een stickje kunnen testen. Dan weet je waar je/je dochter aan toe is.

Laura

Laura

28-01-2015 om 23:47

Witte vlokjes,

Die ken ik eigenlijk niet in de vorm van blaasontsteking. Heeft je dochter ook buikpijn, koorts?
Vang haar eerste urine morgenochtend op en morgen even laten testen bij de huisarts. Hopelijk valt het mee voor haar! ( ik heb mezelf verder niet gestoord aan de ... In je tekst hoor )

mijk

mijk

29-01-2015 om 00:56

Juist wel

altijd vlokken bij blaasontsteking!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.