Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Hazeltje

Hazeltje

11-04-2014 om 21:41

Wie weet een goede mondhygieniste in Groningen

Hoi,
Na een paar vervelende ervaringen met mondhygienisten ben ik op zoek naar een mondhygieniste die ook ervaringen heeft met angsthazen zoals ik en die je gerust kan stellen ipv hardhandig in je mond tekeer gaan en elke keer negatief is over de mondzorg terwijl ik echt mijn uiterste best doe met poetsen, ragen en noem maar op.... Ben al 2 keer in tranen uitgebarsten en vanmiddag opgestapt. Zag het niet meer zitten, dus ik ben op zoek naar een andere. Wie heeft tips?
Groetjes Hazeltje ; )

Monique D*

Monique D*

12-04-2014 om 17:02

Ik ken geen mondhygiënisten, maar kan je geen klacht indienen?

Ik kan jou niet helpen aan goede mondhygiënisten in Groningen, maar hoe ze jou heeft behandeld is beneden peil.
Als ze zo tegen klanten tekeer gaat, dan zou ze geen klanten moeten hebben en ontslag moeten nemen (groepspraktijk) of haar praktijk sluiten als zij een eigen praktijk heeft en een andere baan moeten nemen.
Zij zou jou advies moeten geven hoe jij het beste jouw gebit schoon moet maken en je hebt toch ook gevoel in jouw mond? Je betaalt er al genoeg voor.

Bah, je moet een klacht indienen, alleen weet ik zo gauw niet waar je dat kan doen.. maar als ze in een groepspraktijk werkt kan je naar haar baas toestappen.

Hazeltje (die andere)

Hazeltje (die andere)

13-04-2014 om 00:58

o.t.

Uhm, de Hazeltje van dit draadje is dus niet dezelfde als die uit het donordraadje... Misschien zou je een andere nick kunnen kiezen?

Succes intussen met je zoektocht, ik woon helaas niet in het noorden dus daar kan ik je niet mee helpen.

Oregano

Oregano

13-04-2014 om 19:37

Sorry, Wist niet dat we al een Hazeltje was

Tijdje niet op het forum geweest vanwege diverse life events (verbouwing, trouwen, huis verkopen, kopen, naderend ontslag, operatie etc) dus tijd voor een nieuwe nick, zal even goed nadenken.

Hazeltje

Hazeltje

14-04-2014 om 09:42

oef

Dat zijn nogal heftige tijden dan voor jou Oregano! Leuke en minder leuke dingen. Sterkte!

Monique D*

Monique D*

14-04-2014 om 14:07

Hoe heet de draadstarter dan?

Hazeltje of Oregano?

Hopelijk reageren er snel mensen uit Groningen. Er zullen er zeker een aantal tussen zitten die goede ervaringen hebben met mondhygiënisten.

Oregano

Oregano

14-04-2014 om 14:44

Draadstarter was oregano

Ikke...maar ben aan het nadenken over nieuwe nick ; )
Groet Oregano

Katniss

Katniss

14-04-2014 om 15:00

Kruidenkastje

Hi Oregano, leuk dat je er weer bent! (kende je mijn nieuwe nick al?). Kies een naam uit het kruidenkastje, dan weet ik je tenminste te vinden.

Oregano

Oregano

14-04-2014 om 17:30

Katniss

Dank je!
Nee...ben wel benieuwd! Hoor ik graag, maar hoe doen we dat incognito ; )))
Goede tip van je van die nick, ga ik doen!
Groetjes Oregano

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.