Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tigerfeet

Tigerfeet

23-04-2015 om 10:51

welke elektrische tandenborstel

Ik ben voor ons gezin op zoek naar een goeie elektrische tandenborstel voor jongste van 8, 13 en mijzelf. Mag max 100 euro kosten. Welke bevalt jullie goed? Moet ook timer of signaal opzitten voor poetstijd

Tigerfeet

Elisa Gemani

Elisa Gemani

23-04-2015 om 14:00

Sonicare

Wij (zoon van 14 en ik) hadden eerst jarenlang de Braun Oral B maar toen die "op" was zijn we overgestapt op de Philips Sonicare. Die poetst veel beter en sneller; zelfs de tandarts kon zien dat we veel minder tandplak hadden en dat onze tanden witter waren. Er zijn verschillende modellen. Wij hebben de HealthyWhite. Om de 30 seconden hoor je een geluidje dat aangeeft dat je het volgende quadrant moet poetsen en aan het eind van de poetsbeurt stopt hij vanzelf. Omdat wij allebei een vrij klein gebit hebben gebruiken we de compact borsteltjes zodat we overal makkelijk bij kunnen. Kijk even op Kieskeurig om de verschillende tandenborstels te vergelijken en de goedkoopste prijs te vinden.

Mikke

Mikke

23-04-2015 om 14:42

Ook

Hier ook Sonicare, en daar zijn we alle vier zeer tevreden over (we hebben allemaal 'n eigen). Borsteltjes zijn duur, maar ik vind ze ook wel lang meegaan. Batterij is ook prima, gaat weken achter elkaar mee, maar we zetten ze ook alleen maar op de lader als hij leeg is.

ook

Ik heb ook een Sonicare en die bevalt prima. De opzegborsteltjes koop ik trouwens merkloos en bevalt ook goed. Man heeft een Braun en vindt wel dat die van mij (de Sonicare dus) veel te veel herrie maakt, maar ik heb er geen last van.

Tigerfeet

Tigerfeet

24-04-2015 om 16:03

bedankt

Ik ga dan ook voor de sonicare, fijn dat die idd kleine borsteltjes heeft. Nog even uitzoeken waar ik de beste deal kan sluiten

Tigerfeet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.