Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

bloempje12

bloempje12

04-03-2015 om 21:57

weight care...5daags-minikuur


Barvaux

Barvaux

07-04-2015 om 22:28

ga het toch zeggen...

Niet doen want als het zou helpen zou er niemand meer dik zijn. Verder: een halve kilo aangekomen? Een vrouw kan zo twee kilo schommelen binnen een maand en als ik vlak voor het wegen wat gedronken heb en nog geen ontlasting heb gehad is dat meer dan een halve kilo!

Elisa Gemani

Elisa Gemani

07-04-2015 om 23:10

Ik ook

En ik zeg het toch ook: het werkt niet en het is zelfs schadelijk voor je gezondheid. Er zitten een boel dubieuze stoffen in die groene "afslankkoffie/thee". Zeker als je schildklierproblemen hebt mag je dit soort dingen niet gebruiken omdat met name chlorogeenzuur (CGA)de werking van de schildklier beinvloedt. Je moet als je problemen met je schildklier hebt heel terughoudend zijn met plantaardige middeltjes en dranken als koffie en groene thee.
https://www.salusi.nl/groene-koffie-voor-afvallen/
Blijf gewoon doorgaan met gezond eten en bewegen, zorg dat je goed op de Thyrax wordt ingesteld en heb geduld. En vergeet al die onzinnige afslankmiddeltjes; ze werken gewoonweg niet en kunnen zelfs je gezondheid schaden.

Astrid

Astrid

08-04-2015 om 00:23

het

Het kan heel lang duren eer je goed ingesteld bent met medicijnen voor je traagwerkende schildklier.
Dit moet je echt de tijd geven en tot die tijd gewoon doorgaan met gezond eten en bewegen.
Het is heel vervelend om die aandoening te hebben en aan te komen terwijl je zo je best doet om af te vallen.
Toch wil ik je vragen goed voor jezelf te zorgen en geduld te hebben totdat je goed bent ingesteld.
En de middelen die je wilt gebruiken gaan daarbij niet helpen, behalve van de wal in de sloot.
Ze kunnen schadelijk zijn, zeker nu je bij de arts onder behandeling bent moet je niets doen om je gezondheid en je portemonnaie te schaden.

Overleg anders bij de volgende controle met de arts.
Als je bang bent dat je het vergeet, schrijf je vragen dan op een briefje en neem dat mee. Wie weet kan de arts je advies geven.
Sterkte, het valt niet mee.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.