Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Wat doen jullie samen als koppel (hobby’s..etc)

Hoi,onze kinderen hebben de leeftijd bereikt (16/18)dat we vaker aan de zijlijn staan en terug meer als koppel aangewezen zijn op elkaar.Ik vind dit heerlijk eerlijk gezegd maar echt gezamenlijke hobby’s hebben we niet.We gaan vaak samen wandelen/uit eten/tv kijken maar we zijn nog maar veertigers en ik wil toch wel nog iets meer.Dus ik ben benieuwd welke ‘hobby’s’ of leuke dingen jullie samen ondernemen…We gaan ook nog allebei gaan werken natuurlijk en de kinderen zijn er ook nog…We vervelen ons niet maar in het weekend zijn we toch vaker alleen en die tijd wil ik toch wat nuttig invullen…Altijd op weekend gaan of op restaurant is een beetje duur…

Ik ken mensen die juist toen een hond hebben genomen met extra trainingen en wedstrijden. Dus man en vrouw samen. 

Wij sporten samen.  Samen koken of een spel spelen vinden we ook leuk. 

Wij zijn 3 jaar terug samen met motorrijles begonnen en samen dezelfde gehaald. Rijden in de lente/zomer periode in het weekend vaak samen even een rondje. Straks als alles hopelijk weer wat soepelder wordt qua corona hebben we in de planning om weekendjes weg te gaan met de motor.

we hebben een Cinevillepas (onbeperkt naar het filmhuis voor 20’euro per maand) en gaan regelmatig naar de film. We hebben ook een museumjaarkaart. We gaan een paar keer per jaar naar de sauna. Maar gaan ook boodschappen doen, samen koken, plaatjes draaien, spelletjes doen, wijn drinken, stadswandelingen maken, bij vrienden eten, naar het café, series bingen of de halve dag de krant in bed lezen, iets in huis klussen etc. Heerlijk! 

Natje1812

Natje1812

29-11-2021 om 09:51 Topicstarter

Klinkt allemaal heerlijk,een hond nemen was ook al vaak in mijn gedachten gekomen omdat mijn man vaak in het buitenland is en ik dan alleen ben.Maar we twijfelen want anderzijds is het dan ook weer een stuk je vrijheid opgeven en misschien moeten we nu nog even genieten…Mijn dochter pubert nog steeds hevig in momenten dus we zijn er nog niet helemaal … 

Wij gaan graag samen een dagje uit met de trein, ergens naar een stad in Nederland, museum bezoeken, ergens eten, misschien nog een film of een overnachting. Wandelen doen we ook graag. Je kunt ook samen uitgebreid koken of iets bakken.
Sporten kan samen, maar kan ook gelijktijdig apart. 

Zwemmen, wandelen, naar de film, naar theater. Geen vaste hobby’s die we samen doen. We klungelen allebei graag thuis rond.

dansen! Uit als het kan, maar ook gewoon thuis in de huiskamer

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.