Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Lieke

Lieke

12-10-2018 om 18:12

Wachttijd scoliose operatie

Hoii,
Mijn dochter heeft een scoliose van 50 graden en gaat geopereerd worden. Heeft iemand enig idee hoelang de wachttijd is, we hebben volgende maand een afspraak in het ziekenhuis en krijgen dan alle uitleg. Ik heb ook al gebeld naar de afdeling orthopedie maar die kunnen niks zeggen over de wachttijd. Dus weet iemand hoelang de wachttijd is?
Groetjes lieke

Vogel

Vogel

12-10-2018 om 18:41

Nee

Dat verschilt per ziekenhuis.
Als je zorgverzekering wachttijdbemiddeling biedt, kunnen zij voor je uitzoeken in welk ziekenhuis je het snelst aan de beurt bent.

Kaaskopje

Kaaskopje

12-10-2018 om 19:43

Heel toevallig

las ik vandaag dat wachttijden best lang kunnen zijn. (ik ben lid van een facebookgroep van mensen met wervel-aandoeningen). Dus ik zou zeker wachtlijstbemiddeling opstarten bij je zorgverzekering als de ingeschatte wachttijd (als het goed is staat die op de website van het ziekenhuis) echt heel lang is en je dochter na een aantal weken nog niet is opgeroepen. Niet meteen dus, maar wacht niet te lang.

OND

OND

17-10-2018 om 18:30

Nederland

heeft geen wachtlijsten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.