Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Effie

Effie

08-09-2014 om 14:02

Vreemde pijnklachten

Sinds vorige week heb ik een vreemde pijn. Het voelt alsof de huid op een deel van mijn rug schraal/rood is, maar er is niets te zien. Het zit dus net onder de huid. Ik voel het vooral met zitten tegen een leuning en met lopen schuurt de band van mijn bh er wat overheen. Het is een plek van ongeveer 5 bij 7 cm. links net onder mijn bh-band. Ik heb echt geen idee wat het is. Vind het ook nog niet erg genoeg om mee naar de huisarts te gaan, maar vervelend is het wel. Iemand enig idee wat het kan zijn???

tante Sidonia

tante Sidonia

08-09-2014 om 15:00

gek he

Ik heb dit ook op ongeveer dezelfde plek, bij mij is het alleen een plek die af en toe ineens warm wordt en gevoelig. Nooit naar laten kijken, ook. Bij jou gaat het niet weg?

Ilva

Ilva

08-09-2014 om 15:14

Branderig?

Is het een branderige pijn? Alsof je verbrand bent in de zon? Dit heb ik namelijk gehad, op mijn rug. Heel vreemd, wist ook niet wat er mee te doen en na een tijdje was het vanzelf weer over. Ik weet nog steeds niet wat het geweest is. Gelukkig is het niet meer teruggekomen.

Tango

Tango

08-09-2014 om 15:38

Ja, Ilva

Zo voelt het inderdaad. Maar dan maar op 1 kleine plek op mijn rug. Hoe lang duurde het bij jou tot het over ging? Bij mij is het er nu 5 dagen.

Effie

Effie

08-09-2014 om 15:41

Nicknaam en tante Sidonia

Oh, daar gaat mijn nicknaam weer, Tango is dus Effie. Gaat altijd fout met die verschillende nicks bij mij
Tante Sidonia (grappige nick trouwens), hoe lang had jij er dan last van? Heel kort maar of ook een aantal dagen?

Zus

Zus

08-09-2014 om 16:31

ook gehad

Ik herken het. Ik had een plek op mijn rug met dezelfde grootte. Het heeft jaren geduurd voor het over was. Volgens huisarts (waar ik was voor iets anders was het een ontsteking van de huidzenuwen. Niks aan te doen en het gaat vanzelf over.

Puck

Puck

09-09-2014 om 10:32

zenuwen

Ik herken het ook, niet spontaan ontstaan, maar na een keizersnede. Toen heb ik meer dan een jaar lang een baan tussen navel en schaambeen gehad die aanvoelde alsof het geschaafd was. Branderig gevoel. Had inderdaad met (beschadigde)
zenuwen te maken. Een ontsteking van de zenuwen lijkt mij dezelfde klachten te kunnen veroorzaken

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.