Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

citroencake

citroencake

02-07-2017 om 12:15

vlekken op hand

Dochter heeft ineens vlekken op haar hand die lijken op een verkleuring, niet op ziezigheid. Ze krijgt ze niet weg. Sommige zijn donker, andere licht. Ze heeft net foto's van haar hand gemaakt om te kijken of het zich uitbreidt (dat denkt ze namelijk maar ze weet het niet zeker). Iemand een idee?
Morgen belt ze in ieder geval de huisarts of is vandaag hap misschien toch beter? Het probleem is dat ze nog geen huisarts heeft in haar nieuwe woonplaats.

Dees

Dees

02-07-2017 om 12:28

Soel

Was er niet een of ander gevaarlijk spel waar jongeren laatst mee bezig waren waar we voor gewaarschuwd werden?

citroencake

citroencake

02-07-2017 om 12:37

Een spel? Ze heeft niets raars gedaan, ze werd er vanochtend mee wakker. Wel heeft ze diarree, sinds gisteren.
De kleur is henna/roestbruin/geel.

Spik

Spik

02-07-2017 om 15:23

Is ze ziek?

Zit het op de palmen of bovenop? Is ze ziek? Gedraagt ze zich ziek, heeft ze pijn, het benauwd, koorts, zie je alarmsymptomen? Zit het echt alleen op haar handen? Kwam het ineens op of is het al even bezig?

Heeft ze zich uitgeschreven bij haar eerdere huisarts?
Dat moet ze gelijk gaan regelen. Mijn dochter was niet lekker maar geen fut een huisarts te regelen. Ik ben vreselijk boos geworden en terecht. Ze werd opgenomen in het ziekenhuis.

Laat zij zelf even de ha-post bellen voor advies. Als zij zeggen dat ze langs moet komen weet je genoeg en anders morgen naar vorige huisarts bellen en meteen een huisarts regelen. Stel dat ze een huisarts visite nodig heeft in haar woonplaats....dan is de vorige huisarts te laat. Die moet NL met een kwartier bij haar kunnen zijn.

Freya

Freya

02-07-2017 om 17:20

in de tuin gewerkt?

heeft ze soms in de tuin gewerkt?

ik had namelijk vorige week ook bruinachtige vlekken op mijn handpalmen, en ik begreep er niets van, tot mijn buurvrouw mij wist te zeggen dat bepaalde soorten planten / onkruid dat soort vlekken kunnen geven. kan op zich geen kwaad, en gaan er met grondig schrobben wel af (niet bij handen wassen)

citroencake

citroencake

02-07-2017 om 17:41

minder

Nee, ze is niet ziek en nee, ze heeft niet in de tuin gewerkt. Ze heeft alleen geleerd voor een her.
Aangezien het al minder wordt, neemt ze vandaag geen actie. Morgen belt ze de huisarts en ze informeert meteen wat ze het beste kan doen met inschrijven van een nieuwe huisarts.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.